Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. "Remont hali A-16 i A-17 wraz z łącznikiem w związku z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.

Komunikaty: 

.

Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

                                                                                                                               Poznań, dnia 4.11.2020 r.

 

Politechnika Poznańska

pl. M. Skłodowskiej - Curie 5

60-965 Poznań

tel. 61 6653524

                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                         -  wszyscy wykonawcy -


 

dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie robót budowlanych związanych
z zadaniem inwestycyjnym pn. Remont hali A-16 i A-17 wraz z łącznikiem w związku
z dostosowaniem  obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
" (nr postępowania: AD/ZP/67/20)

 

                            ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 
(Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie wskazanym w nagłówku niniejszego pisma, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

P.H.U. „ROMI-BUD" Roman Mielcarek (ul. Leśna 32,  64-320 Niepruszewo)

Kryterium K1 (cena brutto za wykonany przedmiot zamówienia): 60 pkt

Kryterium K2 (oferowany okres gwarancji jakości za wykonanie roboty budowlane) 20 pkt

Kryterium K3 (skrócony termin wykonania zamówienia) 0 pkt

razem: 80 pkt.

Drugi z wykonawców (INWEST LIM sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Bukowska 41B, 62-081 Przeźmierowo) uzyskał następującą ilość punktów:

Kryterium K1 (cena brutto za wykonany przedmiot zamówienia): 54,59 pkt

Kryterium K2 (oferowany okres gwarancji jakości za wykonanie roboty budowlane) 20 pkt

Kryterium K3 (skrócony termin wykonania zamówienia) 0 pkt

razem: 74,59 pkt.

W niniejszym postępowaniu nie doszło do wykluczenia żadnego z wykonawców ani też odrzucenia żadnej
ze złożonych oferty.

Przedmiotowe zawiadomienie podlega publikacji na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/67/20
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Okres gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane - 20%
Skrócony termin realizacji zamówienia - 20%
Wadium: 

15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy  złotych)

Terminy
Termin składania ofert: 
12.10.2020 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
12.10.2020 - 09:30
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

12 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Opis: 

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem hali A-16 i A-17 wraz
z Łącznikiem w związku z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Adres inwestycji: Kampus „Warta" przy ul. Piotrowo 3D w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje:

- prace ogólnobudowlane (roboty demontażowe, prace wykończeniowe),

- roboty teletechniczne,

- instalacje elektryczne,

- instalacje HVAC,

- instalacje WOD-KAN,

- instalacje AKPiA/BMS,

- instalacje TT.

 

UWAGA!

Planując i wykonując roboty należy uwzględnić okoliczność, iż będą one prowadzone w czynnym obiekcie. Przyszły wykonawca nie będzie miał udostępnianych do wykonywania robót wszystkich pomieszczeń jednocześnie (tzn. po zakończeniu prac w 2-3 pomieszczeniach, może przenosić się do następnych).

 

Instalacja kontroli dostępu nie jest objęta niniejszym zamówieniem.

 

2.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:

  • Projekt Wykonawczy Instalacji HVAC i Wod - Kan (załącznik nr 1 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji Elektrycznych (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji AKPiA (załącznik nr 3 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Budowlany (załącznik nr 4 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji Teletechnicznych (załącznik nr 5 do SIWZ),

3.    W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie
z ww. dokumentacją, stanowiącą opis przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 362/2018 z dnia 27.02.2018 r. (załącznik nr 5a do SIWZ), sporządzi dokumentację powykonawczą, a także przygotuje niezbędne dokumenty do wniosku  o dopuszczeniu obiektu do użytkowania i przekaże
je Zamawiającemu.

4.     Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od daty odbioru końcowego robót. Gwarancja stanowi jedno z przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości określony
w miesiącach.

5.     Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów.

6.     Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych  (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie lub drogą elektroniczną chęci przeprowadzenia takiej wizji.

7.     W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowej, zgodnej z normami i zasadami sztuki budowlanej realizacji zadania, nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione
w opisie przedmiotu zamówienia.  Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca.

8.     Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio przy robotach budowlano- wykończeniowych przez cały okres wykonywania tych czynności

9.     Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń
i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w zakresie takich informacji jak imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu - zgodnie
z Komunikatem Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Danych Osobowych z dn. 28 kwietnia 2017 roku.). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.

10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia (w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy), a w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego (w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie), oświadczenie (swoje lub zgłoszonego podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, stanowisk, na których zatrudnione są te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu w odniesieniu do rodzajów czynności wymienionych w ust. 8 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących dane czynności przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. W przypadku rozwiązania stosunku pracy osób przed zakończeniem okresu realizacji danych czynności, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przekazania oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia nowych osób, jeżeli ich zatrudnienie niezbędne jest do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia, nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania stosunku pracy. W przypadku nie zatrudnienia na to miejsce nowych osób - należy przedłożyć pisemne uzasadnienie dla tego faktu.

12. Przedmiot zamówienia zdefiniowany według kodu Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot zamówienia:

45000000-7 Roboty budowlane;

Dodatkowe przedmioty zamówienia:

45110000-1  - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

42512300-1 - układy HVAC

 

UWAGA:

- w przypadku rozbieżności między treścią niniejszej SIWZ a przepisami ustawy Pzp, obowiązujące pozostają przepisy ustawy,

- wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich wymogów i instrukcji wynikających z niniejszej siwz; zaleca się również stosowanie przygotowanych wzorów formularzy i oświadczeń.

- jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są nazwy własne, znaki towarowe, patenty czy jakiekolwiek inne oznaczenia, charakteryzujące produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów granicznych i wymaganych funkcjonalności, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie równoważności wraz ze składaną ofertą opartą na tych rozwiązaniach równoważnych.  Dobór urządzeń/materiałów/innych elementów powinien zostać dokonany z należytą starannością przy spełnieniu wymagań funkcjonalnych określonych w SIWZ.
W przypadku braku takich wymagań, Wykonawca powinien uwzględnić konieczność osiągniecia poprzez zastosowane rozwiązania równoważne wymaganych efektów, które są założone na potrzeby przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymogami siwz.

Dokumentacja
SWZ: