Postępowania nierozstrzygnięte

  • AD/ZP/77/2017 | 27.10.2017 | 08.12.2017 - 13:22:35
    nieograniczony
    wszczęte

     

    UWAGA!

    20.11.2017 r. - Zamawiajacy dokonał zmiany treści SIWZ poprzez przesunięcie terminu składania ofert. Treść pisma znajduje się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

    UWAGA!

    13.11.2017 r. - Zamawiajacy dokonał zmiany treści SIWZ. Treść pisma znajduje się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

    UWAGA!

    07.11.2017 r. - Zamawiajacy dokonał zmiany treści SIWZ. Treść pisma znajduje się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

     

     

     

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego

     

    AD/ZP/77/17                                                                                                                     Poznań, dnia  08.12.2017r.

     

    Zbiorcze zestawienie ofert - INFORMACJA Z OTWARCIA

     

    Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania z podziałem na części (Otwarcie ofert dnia:   08.12.2017 r.).

     

     

    PAKIET NR 1

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 1 przeznaczył:

    101 638,59 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet 1, złożono:

     

    1.      Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:  95 889,00  zł

     Cena brutto:   117 943,47   zł

    W tym odwrócony vat :  6 072,23  zł

    Termin płatności:        21      dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na laptopy:         36        miesięcy

     

    2.      Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto: 99 275,00  zł

     Cena brutto: 122 108,25 zł

     W tym odwrócony vat :   6 421,37 zł

     Termin płatności:   21  dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na laptopy: 36   miesięcy

     

    PAKIET NR 2

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 2 przeznaczył:

    127 648,17 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 2, złożono:

     

    1. Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:  112 669,00     zł

     Cena brutto: 138 582,87  zł

    Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24  miesiące

     

    1. Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto: 111 412,00 zł

     Cena brutto: 137 036,76   zł

    Termin płatności:    21   dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24      miesiące

     

     

     

    PAKIET NR 3

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 3 przeznaczył:

    13 113,03 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 3, złożono:

     

    1. Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:   10 689,00  zł

     Cena brutto:     13 147,47 zł

    Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Poniżej Zamawiający załącza przykładowy wzór takiego oświadczenia.

     

     

  • AD/ZP/81/17 | 31.10.2017 | 08.12.2017 - 13:08:01
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA:

    DNIA 17-11-2017r.-Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy PZP dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Pismo znajduje się w załączniku.

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego

    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części:

     

    PAKIET NR 1  - trzy serwery (Załącznik B1)

    PAKIET NR 2 – jedna macierz (Załącznik B2)

     

    UWAGA!!!

    20.11.2017r - Zamawiający przesunął termin składania ofert. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    UWAGA!!!

    08.12.2017r - Zamawiający przesunął termin składania ofert. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/92/17 | 17.11.2017 | 07.12.2017 - 14:51:42
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego

    UWAGA!

    07.12.2017r - Zamawiajacy opublikował pytania i odpowiedzi, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

     

    20.11.2017 r. - Zamawiajacy przesunął termin składania ofert. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

  • AD/ZP/74/17 | 12.09.2017 | 07.12.2017 - 13:21:31
    nieograniczony
    wszczęte

    AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 07.12.2017r.
    OGŁOSZENIE
    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Pakiet IV Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów specjalistycznych w zakresie mebli

    Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet IV.
    Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na PAKIET IV firmie:
    OFFiCE projekt sp. z o.o.
    Ul. Obornicka 229
    60-650 Poznań

    Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego
    Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 19.12.2017 r.
    Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET IV ofertę złożyła firma:

    1) KOMPLEKS S.C. Ł. CICHOWLAS - J. GLAPIAK
    Ul. Rejtana 185
    64-100 Leszno
    Całkowita cena brutto: 173 320,53 zł

    Oferta firmy została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP).
    UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
    W dniu 10.11.2017 Zamawiający wysłał prośbę o wyjaśnienie treści złożonej oferty, natomiast firma nie wyjaśniła treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
    Kryterium nr 1 - Gwarancja
    Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na produkty Pakietu IV. - dodatkowy okres gwarancji 24 miesiące, tj. łącznie 48 miesięcy
    Kryterium nr 2 - Czas realizacji zamówienia
    Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia. - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)
    Kryterium nr 3 - Poprawa ergonomii krzeseł biurowych
    Zapewnienie krzeseł biurowych o parametrach poprawiających ergonomię - tak
    Kryterium nr 4 - Wzmocnienie konstrukcji biurek
    Zapewnienie wzmocnienie konstrukcji wszystkich biurek poprzez zastosowanie metalowych stelaży. - tak
    Kryterium oceny i waga:
    Cena: 60,00 pkt.
    Parametry techniczne 40,00 pkt.
    RAZEM: 100,00 pkt.
    2) OFFiCE projekt sp. z o.o.
    Ul. Obornicka 229
    60-650 Poznań
    Całkowita cena brutto: 232 980,45 zł
    Kryterium nr 1 - Gwarancja
    Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na produkty Pakietu IV - dodatkowy okres gwarancji 24 miesiące, tj. łącznie 48 miesięcy
    Kryterium nr 2 - Czas realizacji zamówienia
    Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)
    Kryterium nr 3 - Poprawa ergonomii krzeseł biurowych
    Zapewnienie krzeseł biurowych o parametrach poprawiających ergonomię - tak
    Kryterium nr 4 - Wzmocnienie konstrukcji biurek
    Zapewnienie wzmocnienie konstrukcji wszystkich biurek poprzez zastosowanie metalowych stelaży- tak

    Kryterium oceny i waga:
    Cena: 44,64 pkt.
    Parametry techniczne 40,00 pkt.
    RAZEM: 84,64 pkt.

    AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 01.12.2017.r.


    OGŁOSZENIE


    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia studia telewizyjno-fotograficznego


    Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet II
    Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:
    TR BROADCAST SPÓŁKA Z O.O.
    Ul. KOPANINA 85A
    60-105 POZNAŃ
    Całkowita cena brutto: 521 864,40 zł

    Oferta Firmy spełnia wymogi Zamawiającego

    Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 05.12.2017 r.


    Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET II ofertę złożyła jedna firma:


    TR BROADCAST SPÓŁKA Z O.O.
    Ul. KOPANINA 85A
    60-105 POZNAŃ
    Całkowita cena brutto: 521 864,40 zł

    Kryterium nr 1 - Wyposażenie zastępcze
    Zapewnienie wyposażenia zastępczego w okresie gwarancji określonym w Załącznik nr 2 do SIWZ. - nie
    Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
    Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 60 dni (standardowy czas realizacji Etapu I)
    Kryterium nr 3 - Dostawa oprogramowania do grafiki rastrowej w pakiecie programów - nie
    Kryterium nr 4 - Zapewnienie dodatkowego instruktażu
    Zapewnienie instruktażu do oprogramowania z grafiki rastrowej oraz instruktażu do montażu wideo. - nie
    Kryterium nr 5 - Dodatkowe body aparatu cyfrowego wraz z akcesoriami
    Dostawa jednego dodatkowego aparatu cyfrowego wraz z akcesoriami do lokalizacji L1 - nie
    Kryterium nr 6 - Stół do fotografii bezcieniowej
    Dostawa dwóch stołów do fotografii bezcieniowej na aluminiowej ramie do lokalizacji L1 i L2. - tak
    Kryterium nr 7 - Światłomierze
    Dostawa dwóch światłomierzy cyfrowych do pomiaru światła min. zastanego i błyskowego - nie
    Kryterium oceny i waga:
    Cena: 60,00 pkt.
    Parametry techniczne 3,00 pkt.
    RAZEM: 63,00 pkt.

     

     

    10.11.2017 Zamawiający opublikował Informację o ROZSTRZYGNIĘTYM POSTĘPOWANIU DOT. PAKIETU V

    AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 10.11.2017r.


    OGŁOSZENIE

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów zajęć specjalistycznych
    Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia studia telewizyjno-fotograficznego
    Pakiet III Sprzedaż i dostawa elementów systemów alarmowych, sterowania oświetleniem i automatyki
    Pakiet IV Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów specjalistycznych w zakresie mebli
    Pakiet V Dostawa specjalistycznego oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learningowych

    Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet V
    Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

    eTechnologie Sp. z o.o.
    Ul. Strzelecka 8/1
    70-381 Szczecin

    Oferta firmy wybranej spełnia wymogi ZamawiającegoUmowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 14.11.2017 r.

    Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET V ofertę złożyła firma:

    1) eTechnologie Sp. z o.o.

    Ul. Strzelecka 8/1
    70-381 Szczecin
    Całkowita cena brutto: 25 650,00 zł

    Kryterium nr 1 - Aktualizacja i upgrade
    Zapewnienie bezpłatnej aktualizacji oraz bezpłatnego upgrade'u oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learningowych. - tak
    Kryterium nr 2 - Równościowy przekaz
    Wsparcie w tworzeniu równościowego przekazu graficznego.- tak
    Kryterium nr 3 - Wsparcie techniczne
    Bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie wykorzystania pakietu oprogramowania - tak
    Kryterium nr 4 - Instruktaż
    Zapewnienie instruktażu z oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learnigowych - nie

    Kryterium oceny i waga:
    Cena: 60,00 pkt.
    Parametry techniczne 34,00 pkt.
    RAZEM: 94,00 pkt.

     

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

     

    12.10.2017 -Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

  • AD/ZP/99/17 | 04.12.2017 | 06.12.2017 - 15:28:40
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    UWAGA!!!

    06.12.2017r - Zamawiający opublikował zmianę treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/87/2017 | 01.12.2017 | 06.12.2017 - 12:49:12
    nieograniczony
    wszczęte

     

    UWAGA!!!

    06.12.2017r - Zamawiający opublikował pytania i odpowiedzi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/80/17 | 20.10.2017 | 16.11.2017 - 13:20:48
    nieograniczony
    wszczęte

    16.11.2017r - INFORMACJA DOTYCZĄCA WYNIKU - WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    Dotyczy: negocjacji z ogłoszeniem na usługę rozwoju i utrzymania Systemu Zawodowcy.
    Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska" - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

    Politechnika Poznańska informuje że na etapie „wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu"
    na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12 ustawy PZP wyklucza Firmę:
    IC Solutions sp. z o.o.
    Ul. Rubież 46/C3
    61-612 Poznań

    UZASADNIENIE:
    W dniu 02.11.2017r, Zamawiający wezwał Firmę do uzupełnienia wniosku o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, natomiast Firma nie uzupełniła kompletnie wymaganych dokumentów.

     
    


    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    AD/ZP/80/17

    Poznań, 30.10.2017 r.

     

     

    INFORMACJA Z OTWARCIA WNIOSKÓW

     

    Otwarcie WNIOSKÓW odbyło się w dniu: 30.10.2017 r.

     

    Zestawienie WNIOSKÓW

     

    Do upływu terminu składania wniosków złożone zostały 3 wnioski:

    1.      Cloud Sailor Sp. z o.o.,

    ul. Umultowska 102 c/7,

    61-614 Poznań

    Oświadczam, że zrealizowaliśmy usługi:

    Usługi

    Liczba usług

    Grupa I- usługi informatyczne o wartości minimum 100 tys. złotych brutto.

    Lp.: 2

    Grupa II- Wykonanie części programowej aplikacji internetowej, o ruchu co najmniej 10 000 unikalnych użytkowników w miesiącu. .

    Lp.: 3

    2.      AlteroutIT Sp. z o.o.,

    ul. Wały Piastowskie 1/1508,

    80-855 Gdańsk

    Oświadczam, że zrealizowaliśmy usługi:

    Usługi

    Liczba usług

    Grupa I- usługi informatyczne o wartości minimum 100 tys. złotych brutto.

    Lp.: 14

    Grupa II- Wykonanie części programowej aplikacji internetowej, o ruchu co najmniej 10 000 unikalnych użytkowników w miesiącu. .

    Lp.: 3

    3.      IC Solutions Sp. z o.o.,

    ul. Rubiez 46/C3,

    61-612 Poznań

     

    Oświadczam, że zrealizowaliśmy usługi:

    Usługi

    Liczba usług

    Grupa I- usługi informatyczne o wartości minimum 100 tys. złotych brutto.

    Lp.: 4

    Grupa II- Wykonanie części programowej aplikacji internetowej, o ruchu co najmniej 10 000 unikalnych użytkowników w miesiącu. .

    Lp.: 0

     

  • AD/ZP/10/17 | 30.01.2017 | 14.02.2017 - 12:00:33
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

             AD/ZP/10/17                                                                                                         Poznań  14.02.2017r.

     

     

     

                                          INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

                                                                            

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na bieżące wykonywanie  drobnych robót dekarskich w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).

     

    Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia kwotę: 122 789,94zł brutto

    Do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę:

    1. Zakład Ogólnobudowlany

        Michał Sowiak, Józef Sowiak

        61-315 Poznań

        ul. Żurawicka 9

        Cena brutto           112 507,56zł

        Czas przystąpienia do wykonania robót  - 12 godzin

        Okres gwarancji - 36 miesięcy