Postępowania nierozstrzygnięte

  • AD/ZP/38/18 | 15.06.2018 | 18.06.2018 - 12:38:42
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/35/18 | 15.06.2018 | 15.06.2018 - 10:30:36
    nieograniczony
    wszczęte

    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sukcesywne świadczenie usług noclegowych wraz z wyżywieniem dla uczestników zajęć specjalistycznych w laboratoriach w Poznaniu, w ramach projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.

    Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/30/2018 | 12.06.2018 | 14.06.2018 - 09:58:05
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    14.06.2018r - Zamawiający opublikował ZMIANĘ TREŚCI SIWZ, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/36/18 | 13.06.2018 | 13.06.2018 - 10:47:08
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/33/2018 | 12.06.2018 | 12.06.2018 - 13:25:19
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/34/18 | 04.06.2018 | 12.06.2018 - 11:53:55
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    07.06.2018r - Zamawiający opublikował pytanie i odpowiedź do SIWZ wraz ze zmianą treści SIWZ, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

     

     

    06.06.2018r - Zamawiający opublikował zmianę SIWZ wraz z NOWYMI FORMULARZAMI OFERTOWYMI, treść pisma znajduje się w załączniku i należy pobrać go ze strony Zamawiającego.

    12.06.2018r - Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/11/2018 | 06.04.2018 | 22.05.2018 - 12:30:51
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

     

    AD/ZP/11/18                                                                                                                     Poznań, dnia  22.05.2018r.

    Zbiorcze zestawienie ofert - INFORMACJA Z OTWARCIA

    Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania z podziałem na części (Otwarcie ofert dnia:   22.05.2018 r.).

     

     

    PAKIET NR 1

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 1 przeznaczył:

    357 749,37 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet 1, złożono:

     

    1.      Vol  System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto: 327 446,00  zł

     Cena brutto:  402 758, 58 zł

    W tym odwrócony vat : 38 760,52 zł

    Termin płatności:        21      dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na laptopy:         36        miesięcy

     

    2.      Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto: 334 915,00  zł

     Cena brutto: 411 945,45 zł

     W tym odwrócony vat :  41 286,15  zł

     Termin płatności:   21  dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na laptopy: 36   miesięcy

     

     

    PAKIET NR 2

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 2 przeznaczył:

    340 487,51 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 2, złożono:

     

    1. Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto: 297 448,00   zł

     Cena brutto: 365 861,04  zł

    Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24  miesiące

     

     

     

    1. Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto:  294 641,00 zł

     Cena brutto:   362 408,43  zł

    Termin płatności:    21   dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24      miesiące

     

    PAKIET NR 3

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 3 przeznaczył:

     37 992,54zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 3, złożono:

     

    1. Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:  29 303,00    zł

     Cena brutto:  36 042,69   zł

    Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

     

     

    2          COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19,  41-400 Mysłowice

    Cena netto:  26 215,00 zł

     Cena brutto:   32 244,45  zł

    Termin płatności:    21   dni kalendarzowych

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Poniżej Zamawiający załącza przykładowy wzór takiego oświadczenia.