Postępowania nierozstrzygnięte (16) - ostatnia aktualizacja 26.05.2022
Postępowania rozstrzygnięte (72) - ostatnia aktualizacja 24.05.2022
Postępowania unieważnione (33) - ostatnia aktualizacja 06.04.2022
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest „usługa wykonania okresowych przeglądów przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych), instalacji gazowych oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska zgodnie z art. 62.1 pkt 1b, 1c Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane w obiektach Politechniki Poznańskiej z podziałem na części (pakiety)”
PAKIET I
PAKIET II
26.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączniku- komunikaty.
26.05.2022r - Zamawiający opublikował Informacjęz otwarcia ofert. Treść pisma znajduje się w załączniku- komunikaty.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie dostępu do usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Poznańskiej”.
26.05.2022r - Zamawiający opublikował zmianę treści SWZ wraz ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert oraz zmianą terminu związania ofertą. Treść pisma znajduje się w załączniku KOMUNIKATY
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów hydrantów przeciwpożarowych, hydrantów wewnętrznych, hydrantów zewnętrznych oraz zaworów hydrantowych wraz z pomiarem ich ciśnienia i wydajności znajdujących się na wyposażeniu obiektów i terenów Politechniki Poznańskiej
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej”
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części:
Pakiet nr 1
Pakiet nr 2
Pakiet nr 3
Pakiet nr 4
Pakiet nr 5
Pakiet nr 6
2022-04-25 Zamawiający opublikował na stronie internetowej odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-04-27 Zamawiający opublikował na stronie internetowej odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-04-27 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ (Dotyczy Pakietu nr 1).
2022-04-28 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ.
2022-05-09 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ.
2022-05-11 Zamawiający opublikował na stronie internetowej odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-05-20 Informacja Zamawiającego
2022-05-20 Zamawiający opublikował na stronie internetowej odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-05-20 Zamawiający opublikował na stronie internetowej kolejne odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-05-25 Informacja Zamawiającego-Sprostowanie ogłoszenia-Zmiana SWZ-Przesunięcie terminu składania i otwarcia ofert.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest "dostawa wraz z zaprojektowaniem rozmieszczenia i montażem systemu klimatyzacji i szaf rack w pomieszczeniu serwerowni Instytutu Informatyki nr P.01.4.16 w budynku Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej" „Kompleksowa Realizacja zadania w ramach formuły „zaprojektuj i wybuduj”.
W dniu 12.05.2022r. Zamawiający zamiescił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia które zostało opublikowane również:
-na platformie e-Zamówienia - treść w załączniiku
oraz
-w systemie miniPortal
13.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do SWZ wraz ze zmianą treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączeniku KOMUNIKATY .
24.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączbiku KOMUNIKATY
24.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił INFORMACJĘ Z OTWARCIA OFERT. Szczegóły znajdują się w załączniku KOMUNIKATY .
RD/ZP/46/22
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa „fabrycznie nowego modułu orientacji przestrzennej ADCS dla satelity standardu Cubesat dla Politechniki Poznańskiej.
Zakup w ramach Projektu pn. Uniwersalna platforma nanosatelitarna dla współdzielonych misji badawczych, eksperymentalnych i komercyjnych, realizowanego na podstawie umowy na dofinansowanie nr POIR.01.01.01-00-1211/19-00”.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
24.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił INFORMACJĘ O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 1).
24.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił INFORMACJĘ Z OTWARCIA OFERT. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 2).
Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów Industry 4.0 i procesów produkcji oraz oprogramowania VR, dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:
Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium Industry 4.0.
Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium procesów produkcji.
Pakiet III Sprzedaż i dostawa oprogramowania VR (virtual reality) do laboratorium ergonomii.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:
Pakiet I Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, w tym drukarek wielkoformatowych i drukarek 3D oraz materiałów do opraw dokumentów stażowych.
Pakiet II Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych w zakresie urządzeń, akcesoriów elektrycznych i teleinformatycznych.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
2022-04-28 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ.
2022-05-05 Zamawiający opublikował na stronie internetowej odpowiedzi oraz zmianę treści SWZ.
2022-05-06 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ.
2022-05-10 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ w postaci przesunięcia terminu składania jak i otwarcia ofert oraz Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - Sprostowanie ogłoszenia
19-05-2022R - INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
19-05-2022R - INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki dla niepełnosprawnych w budynku A17 Politechniki Poznańskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu uczniów wraz z opiekunami na zajęcia specjalistyczne w laboratoriach w ramach projektu pt. „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” z podziałem na następujące części (pakiety):
Pakiet I – Usługa transportu uczniów wraz z opiekunami na zajęcia specjalistyczne w laboratoriach w Poznaniu w ramach projektu pt. „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.
Pakiet II – Usługa transportu uczniów wraz z opiekunami na zajęcia specjalistyczne w laboratoriach w Pile w ramach projektu pt. „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.
Pakiet III – Usługa transportu uczniów wraz z opiekunami na zajęcia specjalistyczne w laboratoriach w Kaliszu w ramach projektu pt. „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.
29.04.2022r Zamawiający opublikował zmianę treści SWZ, treść pisma znajduje się w załączeniu (KOMUNIKATY), WRAZ Z NOWYM ZMIENIONYM ZAŁĄCZNIKIEM NR 5
05.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączbiku (KOMUNIKATY)
05.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, treśc pisma znajduje się w załączniku (KOMUNIKATY)
19.05.2022r - Zamawiający opublikował ROZSTRZYGNIĘCIE PAKIETU I ORAZ PAKIETU II (UNIEWAŻNIENIE), treść pisma znajduje się w załączniku.
PAKIET III zostanie rozstrzygnięty w najbliższym możliwym terminie
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części:
Pakiet nr 1 – Meble
Pakiet nr 2 – Krzesła konsultacyjne, krzesła obrotowe gabinetowe, wieszaki
Pakiet nr 3 – Krzesła konferencyjne
Pakiet nr 4 – Krzesła studenckie.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
25.04.2022 r. - Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do SWZ wraz ze zmianą treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączeniu - (KOMUNIKATY - Pozycja 1).
26.04.2022 r. - Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do SWZ wraz ze zmianą treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączeniu - (KOMUNIKATY - Pozycja 2).
28.04.2022 r. - Zamawiający zamieścił Zmianę treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 3).
29.04.2022 r. - Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do SWZ wraz ze zmianą treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączeniu - (KOMUNIKATY - Pozycja 4).
06.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił Zmianę treści SWZ. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 5).
11.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił INFORMACJĘ O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 6).
11.05.2022 r. - Zamawiający zamieścił INFORMACJĘ Z OTWARCIA OFERT. Szczegóły znajdują się w załączniku - (KOMUNIKATY - Pozycja 7).
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.
Sprzedaż i dostawa elementów laboratorium ergonomii dla projektu Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:
Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium ergonomii w zakresie urządzeń pomiarowych.
Pakiet II Sprzedaż i dostawa sprzętu w zakresie zestawu Motion Capture oraz oprogramowania.
29.04.2022r - Zamawiający opublikował zmianę treści SWZ wraz ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert oraz zmianą terminu związania ofertą. Treść pisma znajduje się w załączeniu (KOMUNIKATY)
29.04.2022r - Zamawiający opublikował pytania i odpowiedzi do treści SWZ wraz ze ZMIANĄ ZAŁĄCZNIKA 8A, treść pisma znajduje się w załączeniu (KOMUNIKATY)
02.05.2022r - Zamawiający zamieszcza OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - SPROSTOWANIE, które zostało przekazane do publikacji w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 29.04.2022r, natomiast zostało OPUBLIKOWANE W Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu dzisiejszym, tj. 02.05.2022r (Zamawiajacy niniejszą informację zamieścił na stronie Internetowej PP oraz w MiniPortalu)
06.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączniku (KOMUNIKATY)
06.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku (KOMUNIKATY)
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego
Przedmiotem zamówienia jest ,,Sprzedaż i dostawa elementów laboratorium w zakresie wyparki próżniowej, pieca, suszarki, wag, mieszadeł oraz form do otrzymywania pianki dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”
22.04.2022r - Zamawiający zamieścil pytania i odpowiedzi do treści SWZ wraz ze zmianą treści SWZ poprzez zmianę załącznika nr 8, treść pisma znajduje się w załączeniu - (KOMUNIKATY)
28.04.2022 r. - Zamawiający zamieścił Zmianę treści SWZ. Szczegóły znajdują się w komunikatach
06.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączniku (KOMUNIKATY)
06.05.2022r - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku (KOMUNIKATY)
Sprzedaż i dostawa urządzeń oraz oprogramowania w zakresie biofeedbacku i fotografii dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:
Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia w zakresie sprzętu fotograficznego, komputerowego, promptera z tabletem i lamp studyjnych.
Pakiet II Sprzedaż i dostawa sprzętu w zakresie biofeedbacku, tj. zestawu mobilnego eyetrackingu, zestawu eyetrackera stacjonarnego i EEG oraz oprogramowania
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.
25.04.2022r Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamierze przeznaczyć na realizację zamówienia, treść pisma znajduje się w załączniku - (komunikaty)
25.04.2022r Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku - (komunikaty)
Poznań, dnia 15 września 2021 r.
Postępowanie nr AN/ZP/72/21
Wykonawca:
ERZET-PODŁOGI Jarosław Zajączkowski
Spółka Jawna
Ul. Gazownicza 25,
43-300 Bielsko-Biała
adres e-mail: erzet@erzet.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą Instalacja drewnianej podłogi sportowej powierzchniowo-elastycznej na istniejącym podłożu z ogrzewaniem podłogowym
Działając podstawie art. 253 ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej PZP, Zamawiający - Politechnika Poznańska, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. Instalacja drewnianej podłogi sportowej powierzchniowo-elastycznej na istniejącym podłożu z ogrzewaniem podłogowym
Najkorzystniejszą ofertą w ww. postępowaniu jest oferta złożona przez Wykonawcę:
ERZET-PODŁOGI Jarosław Zajączkowski Spółka Jawna
ul. Gazownicza 25, 43-300 Bielsko-Biała
Oferta ww. Wykonawcy przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Oferta odpowiada wymogom określonym w PZP oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Punktacja oferty, przyznana zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale 17 części I SWZ:
L.p. |
Nazwa i adres firmy |
Cena |
Okres gwarancji |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Punkty razem |
1. |
ERZET-PODŁOGI Jarosław Zajączkowski Spółka Jawna ul. Gazownicza 25, 43-300 Bielsko-Biała
|
854.508,80 zł 60 pkt |
5 lat 10 pkt
|
6 tygodni 30 pkt
|
100 pkt |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na zainstalowaniu na istniejącym podłożu z ogrzewaniem podłogowym drewnianej podłogi sportowej powierzchniowo-elastycznej typu 4, zgodnie z normą PN-EN 14904 lub normą równoważną, na ruszcie z zastosowaniem paneli sportowych wykonanych z litego drewna wgłębnie barwionego na wskroś na miodowo-brązowy kolor.
UWAGA !!!
2021-08-23 Zamawiający opublikował na stronie internetowej wyjaśnienia treści SWZ
2021-08-20 Zamawiający opublikował na stronie internetowej zmianę treści SWZ
W dniu 10.08.2021r. ogłoszenie zostało zamieszczone również:
-na platformie e-Zamówienia - treść w załączniiku
oraz
-w systemie miniPortal
Identyfikator postępowania niezbędny do złożenia oferty przez platformę miniPortal:
4609aae1-1dfc-4fe9-8ef2-49f1b55f1bc8