Świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej

Komunikaty: 

RD/ZP/18/22

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (zwanym dalej także ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej, przez okres 12. miesięcy.

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
RD/ZP/18/22
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena – 55 %
Czas reakcji na zgłoszenie awarii – 15%
Czas usunięcia awarii - 30%
Terminy
Termin składania ofert: 
02.03.2022 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
02.03.2022 - 10:00
Czas związania ofertą: 
ZGODNIE Z PKT. XVI SWZ
Termin wykonania: 

 

Termin realizacji usługi – okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis: 

 

RD/ZP/18/22                                                                                                                                    

Poznań, dnia 07.03.2022 r.

 

OGŁOSZENIE O WYNIKACH

 

Dotyczy: zamówienia na świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zostało rozstrzygnięte.

 

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 08.03.2022 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:

1.       ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A,

20-704 Lublin

Cena ryczałtowa miesięczna usługi opieki serwisowej netto: 11 000,00 PLN

Cena ryczałtowa miesięczna usługi wsparcia, asysty i rozwoju  netto: 15 000,00 PLN

Cena całkowita netto:                              312 000,00 PLN

Cena całkowita brutto:                           383 760,00 PLN

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

®      Krytycznej:                  do 1 godziny

®      Wysokiej :                    do 3 godzin

®      Normalnej                    do 4 godzin

Czas usunięcia awarii:

®      Krytycznej:                  do 5 godzin

®      Wysokiej :                    do 8 godzin

®      Normalnej                    do 16 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                                                                           55,00 pkt.

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

Krytycznej:        do 1 godziny        5 pkt

Wysokiej :          do 3 godzin          5 pkt       15,00pkt

Normalnej         do 4 godzin          5 pkt

Czas usunięcia awarii:                                           

   Krytycznej:     do 5 godzin          10 pkt

   Wysokiej :       do 8 godzin          10pkt      30,00 pkt.

   Normalnej      do 16 godzin        10 pkt                   

RAZEM:                                                                     100,00 pkt


Dokumentacja