AD/ZP/63/23 „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)”.

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach

 

 



A

11.07.2023 INFORMACJA  Z OTWARCIA OFERT-Treść pisma znajduje się w załaczniku komunikaty

Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

AD/ZP/63/23                                                                                                                Poznań, 01.08.2023 r.

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)

 

PAKIET 1 – materiały eksploatacyjne (oryginały lub zamienniki)

PAKIET 2 – zamienne materiały eksploatacyjne (zamienniki lub oryginały).

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) zostało rozstrzygnięte

 

 

Na PAKIET I oraz PAKIET II, Zamawiający udzieli zamówienia firmie:

 

Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121, 60-141 Poznań

NIP: 778-00-21-753

REGON: 630010893

           

Oferta  firmy  wybranej spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie PAKIETU I oraz PAKIETU II

 

Pakiet I oraz Pakiet II - Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 06.08.2023r.

 

 

 

ORAZ

 

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę firm:

 

PAKIET I oraz PAKIET II

 

1.    Doliński Łukasz ZNAK.PL

Kaliska 1, 61-131 Poznań

NIP: 6991821415

 

Wartość netto:                                                                                                         1051826,00

Wartość brutto:                                                                                                      1293745,98

 

Zamawiający, na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 pzp odrzucił ofertę firmy Doliński Łukasz ZNAK.PL w zakresie PAKIETU I (Złożona oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia).

 

UZASADNIENIE:

 

Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył ofertę w której brak było formularza ofertowego .

 

PAKIET II

 

1.        Komatech Piotr Kowalczyk

Komatech Tomasz Marszałek, występujący wspólnie:

Komatech S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk

ul. Wojska Polskiego 8, 43-190 Mikołów

                                                                                                            

Cena netto:                                                                                                    68 615,00 zł

Cena brutto*:                                                                                                84 396,45 zł

Termin dostawy:                                                                                           do 24 godzin

Termin wymiany wadliwego produktu;                                                     powyżej 8 godzin do 24 godzin

 

Zamawiający, na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2c pzp odrzucił ofertę firmy Komatech Piotr Kowalczyk Komatech Tomasz Marszałek, występujący wspólnie:

Komatech S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk (Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego).

 

UZASADNIENIE:

 

Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowego środka dowodowego, w postaci opisu technicznego przedmiotu zamówienia, aktualnych certyfikatów oraz kart charakterystyki MSDS jednakże Wykonawca nie przesłał powyższego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

 

 

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące firmy:

PAKIET I

2.    Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121, 60-141 Poznań

NIP: 778-00-21-753

REGON: 630010893

 

Cena netto:                                                                                                  898 283,00zł

Cena brutto*:                                                                                              1 104 888,09zł

Czy wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne są materiałami oryginalnymi producenta urządzenia:                                                     Tak

Termin dostawy:                                                                                         do 24 godzin

Termin wymiany wadliwego produktu;                                                   do 4 godzin

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena:                             30,00 pkt

Oryginalne materiały:     30,00 pkt

Termin dostawy:            30,00 pkt

Wymiana. Produktu:       10,00 pkt

RAZEM:                       100,00 pkt

 

 

3.    Doliński Łukasz ZNAK.PL

Kaliska 1, 61-131 Poznań

NIP: 6991821415

 

Wartość netto:                                                                                                         1051826,00

Wartość brutto:                                                                                                      1293745,98

 

Zamawiający, na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 pzp odrzucił ofertę firmy Doliński Łukasz ZNAK.PL w zakresie PAKIETU I (Złożona oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia).

 

UZASADNIENIE:

 

Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył ofertę w której brak było formularza ofertowego .

 

PAKIET II

2.      Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121, 60-141 Poznań

NIP: 778-00-21-753

REGON: 630010893

 

Cena netto:                                                                                                                42 436,00 zł

Cena brutto*:                                                                                                            52 196,28 zł

Termin dostawy:                                                                                                       do 24 godzin

Termin wymiany wadliwego produktu;                                                                 do 4 godzin

 

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena:                             60,00 pkt

Termin dostawy:            30,00 pkt

Wymiana. Produktu:       10,00 pkt

RAZEM:                       100,00 pkt

 

3.        Doliński Łukasz ZNAK.PL

Kaliska 1, 61-131 Poznań

NIP: 6991821415

 

Wartość netto:                                                                                                        44406,00

Wartość brutto:                                                                                                      54619,38

 

Zamawiający, na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 pzp odrzucił ofertę firmy Doliński Łukasz ZNAK.PL w zakresie PAKIETU II (Złożona oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia).

 

UZASADNIENIE:

 

Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył ofertę w której brak było formularza ofertowego

 

4.        Komatech Piotr Kowalczyk

Komatech Tomasz Marszałek, występujący wspólnie:

Komatech S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk

ul. Wojska Polskiego 8, 43-190 Mikołów

                                                                                                            

Cena netto:                                                                                                    68 615,00 zł

Cena brutto*:                                                                                                84 396,45 zł

Termin dostawy:                                                                                           do 24 godzin

Termin wymiany wadliwego produktu;                                                     powyżej 8 godzin do 24 godzin

Kryteria oceny ofert: 

Cena:                             37,11 pkt

Termin dostawy:            30,00 pkt

Wymiana. Produktu:       00,00 pkt

RAZEM:                       67,11 pkt

 

Zamawiający, na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2c pzp odrzucił ofertę firmy Komatech Piotr Kowalczyk Komatech Tomasz Marszałek, występujący wspólnie:

Komatech S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk (Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego).

 

UZASADNIENIE:

 

Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowego środka dowodowego, w postaci opisu technicznego przedmiotu zamówienia, aktualnych certyfikatów oraz kart charakterystyki MSDS jednakże Wykonawca nie przesłał  powyższego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

 

 

 

  Z poważaniem

                                                          

                                                                                                          Agnieszka Ślesińska 

                                                                                                                                

                                                                                                                                             

                                                              

                                                                                                                                                            

 

 

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/63/23
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
dla Pakietu I CENA-30%-PKT
Pochodzenie tonerów” (PT) -30%-PKT
Termin dostawy” (TD)-30%-PKT
Termin wymiany wadliwego produktu” (TW) -10%-PKT
Dla PAKIETU II-CENA 60%-PKT
Termin dostawy” (TD) -30%-PKT
Termin wymiany wadliwego produktu” (TW) -10%-PKT
Terminy
Termin składania ofert: 
11.07.2023 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
11.07.2023 - 10:00
Czas związania ofertą: 
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni zgodnie z SWZ
Termin wykonania: 

1.               Termin realizacji przedmiotu zamówienia – dostawy sukcesywne, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w załącznikach 5A i 5B do SWZ.

2.         Termin dostawy maksymalnie do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia (Według kryterium oceny).

3.         Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 24 godzin od momentu zgłoszenia. (Według kryterium oceny).

 

Opis: 

 

Ogłoszenie wyników:

Zamawiający opublikował ogłoszenie o wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie E-ZAMÓWIENIA: https://ezamowienia.gov.pl

 

Dokumentacja