AD/ZP/53/23 Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie)”.



Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

AD/ZP/53/23                                                                            Poznań, 18.05.2023 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

 

 

Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).”

 

 

 

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) zostało rozstrzygnięte

 

 

 

Zamawiający udzieli zamówienia firmie:

 

 

FHUP „LUSIA”

Roman Dopierała

Rzecin 26

64-510 Wronki

NIP:7631764609

REGON:301481067

           

 

 

Oferta  firmy  wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż  19.05.2023r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła jedna firma:

FHUP „LUSIA”

Roman Dopierała

Rzecin 26

64-510 Wronki

NIP:7631764609

REGON:301481067

 

 

Cena netto przedmiotu zamówienia:                                               634 076,28 PLN

 

Cena brutto przedmiotu zamówienia: (cena netto + VAT 23% )*:   779 913,82 PLN

 

Warunki Gwarancji :                                                           Co najmniej 36 miesięcy

 

Czas przystąpienia do wykonania usług od momentu zgłoszenia:  24 godziny od momentu zgłoszenia

 

 

 

Kryteria oceny ofert: 

 

Cena:                                                                        60,00 pkt

Warunki Gwarancji                                                00,00 pkt

Czas przystąpienia do wykonania usług              20,00 pkt

RAZEM:                                                                  80,00 pkt

           Z poważaniem

    Kierownik

                                                                                                                                          Działu Zamówień Publicznych 

                                                                                                                                

                                                                                                                                                 dr Jakub Ławniczak                  

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/53/23
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena-60%-
Warunki gwarancji na wykonane prace-20 %
Czas przystąpienia do wykonania usług od momentu zgłoszenia-20%
Terminy
Termin składania ofert: 
12.05.2023 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
12.05.2023 - 10:00
Czas związania ofertą: 
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni zgodnie z SWZ
Termin wykonania: 

Termin realizacji zamówienia wynosi: 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Opis: 

Zamawiający opublikował informację o wyniku postępowania  na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie E-ZAMÓWIENIA: https://ezamowienia.gov.pl

Dokumentacja