AD/ZP/26/23 Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich PP w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

PAKIET I: Budynki dydaktyczne Kampusu Piotrowo, Wilda

 

PAKIET II: Domy studenckie

07.03.2023r - Zamawiający opublikował informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pismo znajduje sie w komunikatach.

07.03.2023r - Zamawiający opublikował informacje z otwarcia ofert. Pismo znajduje sie w komunikatach.

19.05.2023r - Zamawiający opublikował ogłoszenie wyniku postępowania w zakresie PAKIETU I.

Ponadto Zamawiający informuje iż PAKIET II zostanie rozstrzygniety w możliwie najszybszym terminie. Pismo znajduje sie w komunikatach.

AD/ZP/26/23                                                                                                            Poznań 13.06.2023.r.

 

 

OGŁOSZENIE WYNIKU POSTĘPOWANIA- PAKIET II UNIEWAŻNIENIE

 

Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

 

PAKIET II: Domy studenckie

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że na podstawie art. 255 ust 6 unieważniła postępowanie w zakresie Pakietu II ponieważ Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

UZASADNIENIE:

 

Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Precyzując warunki zamówienia, Zamawiający określił początkowy termin obowiązywania umowy od dnia 01.06.2023. Postępowania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie udało się rozstrzygnąć przed planowanym terminem początkowym obowiązywania umowy tj. 01.06.2023. W związku w powyższym Zamawiający pomimo wszelkich starań nie jest w stanie zawrzeć umowy zgodnie z Ustawą PZP.

 

 

 

Ponadto informujemy, iż w niniejszym postępowaniu  na PAKIET II ofertę złożyły:

 

1.            Zakład Usługowy Sprzątanie Wnętrz

                A. Nowakowski, M. Nowakowska Spółka Jawna

                Os. B. Śmiałego 30/141

                60-682 Poznań

                NIP:        972-125-00-68                    REGON: 302762414

Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) :                                            3,50 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1:                                                     8 400,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2:                                                     10 150,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3:                                                     9 450,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4:                                                     10 500,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5:                                                     12 600,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6:                                                     12 600,00 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y):                                 63 700,00 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y):                78 351,00 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                                 7 000,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                               8 610,00 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             70 700,00 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             86 961,00 zł

Termin płatności:                                                            14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                         

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

2.            BHF profesjonalna Chemia Poznań Maszyny i Sprzęt do Sprzątania

                Ewa Redelbach-Eichert

                ul. 3 Maja 67

                62-040 Puszczykowo

                NIP:        7791934836        REGON: 634175697

Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) :                                            3,68 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1:                                                     8 832,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2:                                                     10 672,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3:                                                     9 936,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4:                                                     11 040,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5:                                                     13 248,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6:                                                     13 248,00 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y):                                 66 976,00 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y):                82 380,48 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                                 7 360,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                               9 052,80 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             74 336,00 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             91 433,28 zł

Termin płatności:                                                            14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                         

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

3.            MAT EVEREST MATEUSZ PRUCHNIEWICZ

                Os. Przyjaźni 11/171

                61-685 Poznań

                NIP:        9721127250        REGON: 301623308

 

Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) :                                            3,90 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1:                                                     9 360,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2:                                                     11 310,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3:                                                     10 530,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4:                                                     11 700,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5:                                                     14 040,00 zł

Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6:                                                     14 040,00 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y):                                 70 980,00 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y):                87 305,40 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                                 7 800,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                               9 594,00 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             78 780,00 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne):                                                             96 899,40 zł

Termin płatności:                                                            14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                                           do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                         

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

           

             Z poważaniem inż. Agnieszka Ślesińska

 

 

 

 

Postępowanie unieważnione
Przetarg unieważniony - opis: 

AD/ZP/26/23                                                                                                                Poznań, 19.05.2023.r.

 

OGŁOSZENIE WYNIKU POSTĘPOWANIA-UNIEWAŻNIENIE

 

Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)

 

PAKIET I: Budynki dydaktyczne Kampusu Piotrowo, Wilda.

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że na podstawie art. 255 ust 6 unieważniła postępowanie (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego).

 

UZASADNIENIE:

 

Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Precyzując warunki udziału w postępowaniu Zamawiający nie doprecyzował w sposób jednoznaczny w jaki sposób przedmiotowy warunek będzie weryfikowany w sytuacji, gdy wykonawca posługiwać się będzie doświadczeniem w wykazaniu usług, które są w trakcie realizacji. W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować w sposób prawidłowy spełniania warunku uczestnictwa przez Wykonawców bez konieczności zmiany treści SWZ, a co się z tym wiąże dokonać prawidłowej oceny spełniania warunku. Z uwagi na to, że upłynął termin składania ofert nie jest możliwe doprecyzowanie  przedmiotowego warunku na tym etapie prowadzonego postępowania. Jak wskazano w wyroku KIO 613/22 "W myśl art. 255 pkt 6 PZP  zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie ze wskazanym przepisem, zamawiający ma zatem obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na jego wadę, która spełnia dwa kryteria, a mianowicie: jest to wada niemożliwa do usunięcia po jej stwierdzeniu ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia oraz jest to wada rzutująca bezpośrednio na zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem postępowania jest zawarcie wyłącznie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego". Brak  możliwości weryfikacji warunku uniemożliwia wybór wykonawcy zgodnie z przepisami PZP.

 

Ponadto informujemy, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły:


1.         MAT EVEREST MATEUSZ PRUCHNIEWICZ

            Os. Przyjaźni 11/171

            61-685 Poznań

            NIP:    9721127250    REGON: 301623308

Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            2,74 zł

Cena netto za 1 m2 mycia okien na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            2,74 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   425 620,63 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   523 513,37 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                               5 480,00 zł     

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                             6 740,40 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           431 100,63 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           530 253,77 zł

Termin płatności:                                         14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                       

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

2.         1.CLEAN JAKUB JANKOWIAK

            ul. 17 Stycznia  5/1  64-360 Zbąszyń

            NIP:    788 187 96 38            REGON: 521 11 84 97         

            2.CLEAN GLASS SERVICE Marian Jankowiak w spadku

            ul. 17 Stycznia  5/1  64-360 Zbąszyń

            NIP:    970638533                 REGON:        970638533

 

Cena netto za 1 m2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,00 zł

Cena netto za 1 m2 mycia okien na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,00 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   466 008,00 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   466 008,00 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                               6 000,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                             6 000,00 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           472 008,00 

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           472 008,00 

Termin płatności:                                         14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                       

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

3.         Zakład Usługowy Sprzątanie Wnętrz

            A. Nowakowski, M. Nowakowska Spółka Jawna

            Os. B. Śmiałego 30/141

            60-682 Poznań

            NIP:    972-125-00-68                       REGON: 302762414

Cena netto za 1 m2  mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,30 zł

Cena netto za 1 m2 mycia okien na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,30 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   512 608,80 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   630 508,82 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                               6 600,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                             8 364,00 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           519 208,80 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           638 626,82 zł

Termin płatności:                                         14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                       

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

4.         BHF profesjonalna Chemia Poznań Maszyny i Sprzęt do Sprzątania

            Ewa Redelbach-Eichert

            ul. 3 Maja 67

            62-040 Puszczykowo

            NIP:    7791934836    REGON: 634175697

Cena netto za 1 m2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,68 zł

Cena netto za 1 m2 mycia okien na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            3,68 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   571 636,48 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   703 112,87 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                               7 360,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                             9 052,80 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           578 996,48 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           712 165,67 zł

Termin płatności:                                         14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                       

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

5.         ALP-WORK Marcin Łukasiewicz

Profesjonalne usługi wysokościowe i ogólnobudowlane,

ul. Kaliska 83, 88-230 Piotrków Kujawski

Cena netto za 1 m2 mycia okien NIE na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            4,78 zł

Cena netto za 1 m2 mycia okien na wysokościach

(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji):                                            4,78 zł

Cena netto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   742 506,08 zł

Cena brutto zamówienia podstawowego

(określonego w załączniku 11 do SWZ):                                                                   913 282,48 zł

Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji:                                               9 560,00 zł

Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:                                             11 758,80 zł

Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           752 066,08 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia

(zamówienie podstawowe + zamówienie objęte prawem opcji):                                           925 041,28 zł

Termin płatności:                                         14 do 21 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    7 do 13 dni od daty otrzymania faktury

                                                                    do 7 dni od daty otrzymania faktury

Jakość usługi:                       

         Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,

         Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.

 

 

                                 Z poważaniem

                                                                                                                                                    Kierownik

                                                                                                            Działu Zamówień Publicznych 

                                                                                                                dr Jakub Ławniczak


 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/26/23
Status postępowania: 
unieważnione
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
CENA - 60%
TERMIN PŁATNOŚCI - 20%
JAKOŚĆ USŁUGI - 20%
Terminy
Termin składania ofert: 
07.03.2023 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
07.03.2023 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI
Termin wykonania: 

TERMIN REALIZACJI USŁUGI DLA OBU PAKIETÓW:

24 miesiące od dnia podpisania umowy

Szczegółowe terminy realizacji zamówienia dla każdego z pakietów zostały określone we wzorach umowy- załączniki nr 6a (pakiet I) i 6b (pakiet II) do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

Opis: 

 

Ogłoszenie wyników:

Zamawiający opublikował postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie E-ZAMÓWIENIA: https://ezamowienia.gov.pl

 

Dokumentacja