AD/ZP/26/23 Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich PP w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)
PAKIET I: Budynki dydaktyczne Kampusu Piotrowo, Wilda
PAKIET II: Domy studenckie
07.03.2023r - Zamawiający opublikował informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pismo znajduje sie w komunikatach.
07.03.2023r - Zamawiający opublikował informacje z otwarcia ofert. Pismo znajduje sie w komunikatach.
19.05.2023r - Zamawiający opublikował ogłoszenie wyniku postępowania w zakresie PAKIETU I.
Ponadto Zamawiający informuje iż PAKIET II zostanie rozstrzygniety w możliwie najszybszym terminie. Pismo znajduje sie w komunikatach.
AD/ZP/26/23 Poznań 13.06.2023.r.
OGŁOSZENIE WYNIKU POSTĘPOWANIA- PAKIET II UNIEWAŻNIENIE
Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest „Usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Politechniki Poznańskiej w okresie 24 miesięcy z podziałem na części(pakiety)
PAKIET II: Domy studenckie
Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że na podstawie art. 255 ust 6 unieważniła postępowanie w zakresie Pakietu II ponieważ Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE:
Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Precyzując warunki zamówienia, Zamawiający określił początkowy termin obowiązywania umowy od dnia 01.06.2023. Postępowania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie udało się rozstrzygnąć przed planowanym terminem początkowym obowiązywania umowy tj. 01.06.2023. W związku w powyższym Zamawiający pomimo wszelkich starań nie jest w stanie zawrzeć umowy zgodnie z Ustawą PZP.
Ponadto informujemy, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET II ofertę złożyły:
1. Zakład Usługowy Sprzątanie Wnętrz
A. Nowakowski, M. Nowakowska Spółka Jawna
Os. B. Śmiałego 30/141
60-682 Poznań
NIP: 972-125-00-68 REGON: 302762414
Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach
(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) : 3,50 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1: 8 400,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2: 10 150,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3: 9 450,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4: 10 500,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5: 12 600,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6: 12 600,00 zł
Cena netto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y): 63 700,00 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y): 78 351,00 zł
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji: 7 000,00 zł
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 8 610,00 zł
Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 70 700,00 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 86 961,00 zł
Termin płatności: 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury
7 do 13 dni od daty otrzymania faktury
do 7 dni od daty otrzymania faktury
Jakość usługi:
Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,
Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.
2. BHF profesjonalna Chemia Poznań Maszyny i Sprzęt do Sprzątania
Ewa Redelbach-Eichert
ul. 3 Maja 67
62-040 Puszczykowo
NIP: 7791934836 REGON: 634175697
Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach
(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) : 3,68 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1: 8 832,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2: 10 672,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3: 9 936,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4: 11 040,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5: 13 248,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6: 13 248,00 zł
Cena netto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y): 66 976,00 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y): 82 380,48 zł
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji: 7 360,00 zł
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 9 052,80 zł
Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 74 336,00 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 91 433,28 zł
Termin płatności: 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury
7 do 13 dni od daty otrzymania faktury
do 7 dni od daty otrzymania faktury
Jakość usługi:
Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,
Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.
3. MAT EVEREST MATEUSZ PRUCHNIEWICZ
Os. Przyjaźni 11/171
61-685 Poznań
NIP: 9721127250 REGON: 301623308
Cena netto za 1 m 2 mycia okien NIE na wysokościach
(zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji) : 3,90 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS1: 9 360,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS2: 11 310,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS3: 10 530,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS4: 11 700,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS5: 14 040,00 zł
Cena netto za wykonanie zamówienia podstawowego DS6: 14 040,00 zł
Cena netto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ)( suma kwot za wszystkie DS-y): 70 980,00 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego
(określonego w załączniku 12 do SWZ) ( suma kwot za wszystkie DS-y): 87 305,40 zł
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji: 7 800,00 zł
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 9 594,00 zł
Cena całkowita netto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 78 780,00 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
(zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne): 96 899,40 zł
Termin płatności: 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury
7 do 13 dni od daty otrzymania faktury
do 7 dni od daty otrzymania faktury
Jakość usługi:
Wyznaczony zostanie stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi,
Nie zostanie wyznaczony stały koordynator sprawdzający osobiście wraz z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego jakość wykonywanej usługi.
Z poważaniem inż. Agnieszka Ślesińska
Ogłoszenie wyników:
Zamawiający opublikował postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie E-ZAMÓWIENIA: https://ezamowienia.gov.pl