AD/ZP/23/23 Świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (zwanym dalej także ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.


Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/23/23
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena – 55 %
Czas reakcji na zgłoszenie awarii – 15%
Czas usunięcia awarii - 30%
Terminy
Termin składania ofert: 
16.03.2023 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
16.03.2023 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI - ZGODNIE Z PKT. XVI SWZ
Termin wykonania: 

Termin realizacji usługi – okres 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

 

Opis: 

AD/ZP/23/23                                                                     Poznań, dnia 27.03.2023r.                                    

                                                                                             

OGŁOSZENIE

 

Dotyczy: zamówienia na świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zostało rozstrzygnięte.

 

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A,

20-704 Lublin

NIP 712-24-27-447, REGON 431024290

 

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 28.03.2023r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:

1.        ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A,

20-704 Lublin

NIP 712-24-27-447, REGON 431024290

Cena ryczałtowa miesięczna usługi opieki serwisowej netto:                  13 000,00 PLN

Cena ryczałtowa miesięczna usługi wsparcia, asysty i rozwoju  netto:   17 000,00 PLN

Cena całkowita netto:                                  720 000,00 PLN

Cena całkowita brutto:                               885 600,00 PLN

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

®      Krytycznej:                     powyżej 1 godziny do 1,5 godziny

®      Wysokiej :                      powyżej 3 godzin do 5 godzin

®      Normalnej                       powyżej 4 godzin do 6 godzin

Czas usunięcia awarii:

®         Krytycznej:                    powyżej 5 godzin do 6 godzin

®         Wysokiej :                    powyżej 8 godzin do 10 godzin

®         Normalnej:                   powyżej 16 godzin do 19 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                                                                                                            55,00 pkt.

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

  Krytycznej:          powyżej 1 godziny do 1,5 godziny         2 pkt

  Wysokiej :            powyżej 3 godzin do 5 godzin               2 pkt        6,00pkt

  Normalnej           powyżej 4 godzin    do 6 godzin             2 pkt

Czas usunięcia awarii:                                

   Krytycznej:       powyżej 5 godzin    do 6 godzin             5 pkt

   Wysokiej :         powyżej 8 godzin    do 10 godzin           5 pkt        15,00 pkt.

   Normalnej        powyżej 16 godzin do 19 godzin           5 pkt                       

RAZEM:                                                                                                       76,00 pkt

Dokumentacja