AD/ZP/23/23 Świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (zwanym dalej także ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.
AD/ZP/23/23 Poznań, dnia 27.03.2023r.
OGŁOSZENIE
Dotyczy: zamówienia na świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.
Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zostało rozstrzygnięte.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:
ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
ul. Wojciechowska 9A,
20-704 Lublin
NIP 712-24-27-447, REGON 431024290
Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 28.03.2023r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:
1. ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
ul. Wojciechowska 9A,
20-704 Lublin
NIP 712-24-27-447, REGON 431024290
Cena ryczałtowa miesięczna usługi opieki serwisowej netto: 13 000,00 PLN
Cena ryczałtowa miesięczna usługi wsparcia, asysty i rozwoju netto: 17 000,00 PLN
Cena całkowita netto: 720 000,00 PLN
Cena całkowita brutto: 885 600,00 PLN
Czas reakcji na zgłoszenie awarii:
® Krytycznej: powyżej 1 godziny do 1,5 godziny
® Wysokiej : powyżej 3 godzin do 5 godzin
® Normalnej powyżej 4 godzin do 6 godzin
Czas usunięcia awarii:
® Krytycznej: powyżej 5 godzin do 6 godzin
® Wysokiej : powyżej 8 godzin do 10 godzin
® Normalnej: powyżej 16 godzin do 19 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 55,00 pkt.
Czas reakcji na zgłoszenie awarii:
Krytycznej: powyżej 1 godziny do 1,5 godziny 2 pkt
Wysokiej : powyżej 3 godzin do 5 godzin 2 pkt 6,00pkt
Normalnej powyżej 4 godzin do 6 godzin 2 pkt
Czas usunięcia awarii:
Krytycznej: powyżej 5 godzin do 6 godzin 5 pkt
Wysokiej : powyżej 8 godzin do 10 godzin 5 pkt 15,00 pkt.
Normalnej powyżej 16 godzin do 19 godzin 5 pkt
RAZEM: 76,00 pkt