RD/ZP/48/22 Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów Industry 4.0 i procesów produkcji oraz oprogramowania VR, dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”

Komunikaty: 

 

Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów Industry 4.0 i procesów produkcji oraz oprogramowania VR, dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska, z podziałem na części:

Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium Industry 4.0.

Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium procesów produkcji.

Pakiet III Sprzedaż i dostawa oprogramowania VR (virtual reality) do laboratorium ergonomii.

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego




Informacje podstawowe
Identyfikator: 
RD/ZP/48/22
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena – 60 %
Kryteria jakościowe – 40 %.
Terminy
Termin składania ofert: 
23.06.2022 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
23.06.2022 - 11:00
Czas związania ofertą: 
90 dni - Zgodnie z pkt. 10.1 SWZ
Termin wykonania: 

 

 

Pakiet I

DOSTAWA ELEMENTÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KTÓRYCH NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

DOSTAWA ELEMENTÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UJĘTYCH W WYKAZIE PRODUKTÓW, DLA KTÓRYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy.

Następnego dnia roboczego po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potwierdzeniu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki zamówienia dla sprzętu do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT.

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa wszystkich elementów zamówienia, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 90 dni od terminu rozpoczęcia dostawy.

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 90 dni od terminu rozpoczęcia dostawy.

Pakiet II

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAWY

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAWY (w tym dostawa wszystkich elementów zamówienia, instruktaż (zgodnie z ofertą Wykonawcy) procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 90 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

Pakiet III

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAWY

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAWY (w tym dostawa wszystkich elementów zamówienia, instruktaż (zgodnie z ofertą Wykonawcy) procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 40 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

 

Opis: 

 

RD/ZP/48/22                                                                                                                                    Poznań, dnia 26.08.2022 r.

 

OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘTYM POSTĘPOWANIU

 

Dotyczy: Sprzedaży i dostawy elementów laboratoriów Industry 4.0 i procesów produkcji oraz oprogramowania VR, dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:

Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium Industry 4.0.

Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium procesów produkcji.

Pakiet III Sprzedaż i dostawa oprogramowania VR (virtual reality) do laboratorium ergonomii.

 

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte.

 

Zamawiający informuje , że udzieli zamówienia firmie:

·                NA PAKIET I

Nazwa Festo Sp. z o.o.

adres ul. Mszczonowska 7, 05-090 Raszyn Janki k/Warszawy

telefon 22 7114241 fax 22 711 41 05.

e-mail Lidia.Zwierzchowska@festo.com

NIP 5220101148 REGON 00141721.

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż  30.08.2022.r

 

 

 

·                     NA PAKIET II

Nazwa Raion Automatyka sp. z o.o.

adres ul. Główna 10, 61-005 Poznań

telefon +48 503 961 600 fax -

e-mail biuro@raion.net.pl

NIP 7822901951 REGON 389908838

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż  06.09.2022r

 

·                     PAKIET III

 

Jednocześnie Politechnika Poznańska informuje, że odrzuciła ofertę firmy:

BHP VR sp. z o.o

Plac Czerwca 1976 Roku 2 lok. 202 02-495 Warszawa

telefon 509580927

e-mail office@ehsvr.com

NIP 7551935718 REGON 382887375

z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia NA PAKIET III na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 3  ustawy PZP (oferta jest niezgodna z przepisami ustawy).

 

UZASADNIENIE:

 

Złożona oferta nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi przez Zamawiającego. Oferta nie została podpisana wymaganym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Wykonawca podpisał ofertę podpisem zaufanym (pieczęć podpisu zaufanego).

                Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy PZP

 

W związku z powyższym Politechnika Poznańska unieważniła postępowanie NA PAKIET III na podstawie art. 255 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

 

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące firmy:

 

Pakiet I – Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium Industry 4.0.

 

Nazwa Festo Sp. z o.o.

adres ul. Mszczonowska 7, 05-090 Raszyn Janki k/Warszawy

telefon 22 7114241 fax 22 711 41 05.

e-mail Lidia.Zwierzchowska@festo.com

NIP 5220101148 REGON 00141721.

Całkowita cena netto:                                   523 344,00 zł

Całkowita cena brutto (23% VAT):         643 713,12 zł

Kryterium 1 – Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia.

Proszę wybrać jedną z opcji .

 do 90 dni

Kryterium 2 - Zapewnienie wyposażenia zastępczego dla wszystkich sterowników PLC stanowiących elementy wyposażenia modułów systemu KSNP4, na czas napraw gwarancyjnych.

 Tak

Kryterium 3 – Dostarczenie systemu rzeczywistości rozszerzonej (AR) opisanego w punkcie 1.8, Załącznika nr 8A

 Tak

Kryterium 4 – Dostarczenie oprogramowania do wspomagania zarządzaniem utrzymania ruchu opisanego w punkcie 4.3, Załącznika nr 8A.

 Tak

 

Kryterium oceny i waga:

cena :                                   60,00

kryterium 1:                        0,00

kryterium 2:                     10,00

kryterium 3:                     10,00

kryterium 4:                     10,00

RAZEM:                               90,00

 

Pakiet II – Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium procesów produkcji.

 

1)            Nazwa Raion Automatyka sp. z o.o.

                adres ul. Główna 10, 61-005 Poznań

                telefon +48 503 961 600 fax -

                e-mail biuro@raion.net.pl

                NIP 7822901951 REGON 389908838

Całkowita cena netto:                                   434 730,80

czterysta trzydzieści cztery tysiące siedemset trzydzieści złotych 80/100

Całkowita cena brutto (23% VAT):                        534 718,88

pięćset trzydzieści cztery tysiące siedemset osiemnaście złotych 88/100

Kryterium 1 – Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia.

Proszę wybrać jedną z opcji .

do 90 dni

Kryterium 2 - Dostarczenie 2 dodatkowych czytników kodów opisanych w karcie produktu PP/II/5 Załącznika nr 8B.

Tak

Kryterium 3 – Dostarczenie 1 dodatkowej drukarki kodów kreskowych opisanej w karcie produktu PP/II/6 Załącznika nr 8B.

Tak

Kryterium 4 – Zapewnienie wyposażenia zastępczego dla wszystkich sprzętów opisanych w Załączniku nr 8B na czas napraw gwarancyjnych.

Tak

Kryterium 5 - Zapewnienie instruktażu zgodnego z opisem zawartym w pkt III Załącznika nr 8B.

Tak

 

Kryterium oceny i waga:

cena :                                   60,00

kryterium 1:                        0,00

kryterium 2:                        8,00

kryterium 3:                        8,00

kryterium 4:                        8,00

kryterium 5:                        6,00

RAZEM:                               90,00

 

2)           Nazwa DIGITAL FORCE SP. Z O.O.

                adres MODLIŃSKA 129/U10, 03-186 WARSZAWA

                telefon +48 22 245 24 31. fax

                e-mail lukasz.wnenk@digitalforce.pl

                NIP 5242704670 REGON 142380522

 

Całkowita cena netto:                                   509 186,10

Pięćset dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt sześć złotych 10/100

Całkowita cena brutto (23% VAT):                        626 298,90

Sześćset dwadzieścia sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt osiem złotych 90/100

Kryterium 1 – Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia.

Proszę wybrać jedną z opcji .

do 90 dni

Kryterium 2 - Dostarczenie 2 dodatkowych czytników kodów opisanych w karcie produktu PP/II/5 Załącznika nr 8B.

Tak

Kryterium 3 – Dostarczenie 1 dodatkowej drukarki kodów kreskowych opisanej w karcie produktu PP/II/6 Załącznika nr 8B.

Tak

Kryterium 4 – Zapewnienie wyposażenia zastępczego dla wszystkich sprzętów opisanych w Załączniku nr 8B na czas napraw gwarancyjnych.

Nie

Kryterium 5 - Zapewnienie instruktażu zgodnego z opisem zawartym w pkt III Załącznika nr 8B.

Tak

 

Kryterium oceny i waga:

cena :                                   51,23

kryterium 1:                        0,00

kryterium 2:                        8,00

kryterium 3:                        8,00

kryterium 4:                        0,00

kryterium 5:                        6,00

RAZEM:                               73,23

 

Pakiet III – Sprzedaż i dostawa oprogramowania VR (virtual reality) do laboratorium ergonomii

BHP VR sp. z o.o

Plac Czerwca 1976 Roku 2 lok. 202 02-495 Warszawa

telefon 509580927

e-mail office@ehsvr.com

NIP 7551935718 REGON 382887375

Całkowita cena netto:                                                  9000zł

dziewięć tysięcy złotych

Całkowita cena brutto (23% VAT):                        11 070zł

Słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt złotych

Kryterium 1 – Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia.

Proszę wybrać jedną z opcji .

x skrócenie czasu o 20 dni, tj. do 20 dni

Kryterium 2 - Zapewnienie dodatkowego modułu oprogramowania opisanego w karcie produktu ER/III/1 Załącznika nr 8C, umożliwiającego prezentację zasad pierwszej pomocy w zakresie min. BLS+AED. Moduł BLS+AED powinien zawierać możliwość zapoznawania się z procedurami pomocy przedmedycznej, wg wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji lub Polskiej Rady Resuscytacji, w przypadku nagłego zatrzymania krążenia (NZK). Procedura powinna uwzględniać wykorzystanie AED podczas resuscytacji w przypadku NZK i działania resuscytacyjne bez zastosowania AED.

X Tak

Kryterium 3 – Zapewnienie możliwości aktualizacji oprogramowania opisanego w karcie produktu ER/III/1 Załącznika nr 8C do 30 czerwca 2023 r. Zamawiający wymaga aktualizacji, zapewniających techniczną poprawność działania oprogramowania ze sprzętem wskazanym w Załączniku nr 8C.

X Tak

Kryterium 4 – Zapewnienie instruktażu zgodnego z opisem zawartym w pkt III Załącznika nr 8C.

X Tak

 

 

               

                                                                                                                                             

 

Dokumentacja