RD/ZP/106/22 „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych oraz laboratorium kompozytów budowlanych dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

Przedmiotem zamówienia jest:

„Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych oraz laboratorium kompozytów budowlanych dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:

Pakiet I Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych oraz laboratorium kompozytów budowlanych w zakresie szkła laboratoryjnego, oraz środków ochrony osobistej.

Pakiet II Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie odczynników chemicznych.

Pakiet III Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie składników potrzebnych do wytwarzania izolacji termicznych oraz elastomerów poliuretanowych.

Pakiet IV Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie tworzyw sztucznych do przetwórstwa/wytłaczania. 

 


 




27.10.2022 r. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie PAKIETU II i PAKIETU IV.


Zamawiający zamieścił również informację w systemie mini portal.

Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

 

RD/ZP/106/22                                                                                              Poznań, dnia 03.11.2022 r.

 

 

 

 

Dotyczy PAKIETU I i PAKIETU III

 

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

 

 

Dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest: „ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ W LABORATORIUM PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH ORAZ LABORATORIUM KOMPOZYTÓW BUDOWLANYCH DLA PROJEKTU „CZAS ZAWODOWCÓW BIS – ZAWODOWA WIELKOPOLSKA”

Pakiet I Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych oraz laboratorium kompozytów budowlanych w zakresie szkła laboratoryjnego, oraz środków ochrony osobistej.

Pakiet II Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie odczynników chemicznych.

Pakiet III Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie składników potrzebnych do wytwarzania izolacji termicznych oraz elastomerów poliuretanowych.

Pakiet IV Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych w zakresie tworzyw sztucznych do przetwórstwa/wytłaczania.

 

Pakiet I:

 

Zamawiający udzieli zamówienia firmie:

 

WITKO sp. z o. o.

 Al. Piłsudskiego 143

92-332 Łódź

 

Oferta wybranej firmy spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie Pakietu I.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 04.11.2022r.

 

 

 

 

 

 

Ponadto Zamawiający informuje, że na Pakiet I złożona została jedna oferta:

 

WITKO sp. z o. o.

adres Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź

       NIP:     729 255 02 18                        REGON : 47 32 51 193

 

 

 

Cena brutto:    24 736,28 zł

 

Kryterium 1 – Termin realizacji dostaw. Skrócenie czasu realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych.

 

 

X    standardowy czas realizacji zamówień, tj. do 14 dni od daty złożenia zamówienia

o skrócenie czasu realizacji zamówień o 4 dni, tj. do 10 dni od daty złożenia zamówienia

o skrócenie czasu realizacji zamówień o 8 dni, tj. do 6 dni od daty złożenia zamówienia

 

 

Kryterium 2 – Opcja dodatkowych dostaw. Zapewnienie realizacji większej ilości dostaw materiałów eksploatacyjnych. Opcja realizacji dodatkowej dostawy może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

 

 

o  niezapewnienie dodatkowych dostaw

x     zapewnienie do 3 dodatkowych dostaw, tj. do łącznie 8 dostaw w trakcie realizacji umowy

 

 

Kryterium 3 – Opcja ekspresowej realizacji dostaw. Zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw, tj. możliwości zamówienia materiałów eksploatacyjnych, z dostawą w czasie nie przekraczającym 3 dni od daty złożenia zamówienia. Opcja ekspresowej realizacji dostaw może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

 

 

x niezapewnienie ekspresowej realizacji dostaw

 

o zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw

 

Kryterium oceny i waga:

 

cena :                        60,00

kryterium 1:              0,00

kryterium 2:              10,00

kryterium 3:                0,00

RAZEM:                     70,00

 

 

Pakiet II:

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) zostało unieważnione we wcześniejszym terminie.

 

 

 

UZASADNIENIE:                                                                        

Politechnika Poznańska na podstawie art. 255 pkt. 1 unieważniła postępowanie w zakresie

Pakietu II, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

 

Pakiet III:

 

Zamawiający udzieli zamówienia firmie:

 

POLYCHEM SYSTEMS SP. Z O.O.

UL. WOŁCZYŃSKA 43

60-003 Poznań

NIP:     7790000830               REGON : 001075365

 

Oferta wybranej firmy spełnia wymogi Zamawiającego w zakresie Pakietu III.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 04.11.2022r.

 

Ponadto Zamawiający informuje, że na Pakiet III złożona została jedna oferta:

 

 

POLYCHEM SYSTEMS SP. Z O.O.

UL. WOŁCZYŃSKA 43

NIP:     7790000830               REGON : 001075365

 

 

Cena brutto:    10 885,50 zł

 

Kryterium 1 – Termin realizacji dostaw. Skrócenie czasu realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych.

 

 

o    standardowy czas realizacji zamówień, tj. do 14 dni od daty złożenia zamówienia

x skrócenie czasu realizacji zamówień o 4 dni, tj. do 10 dni od daty złożenia zamówienia

o skrócenie czasu realizacji zamówień o 8 dni, tj. do 6 dni od daty złożenia zamówienia

 

 

Kryterium 2 – Opcja dodatkowych dostaw. Zapewnienie realizacji większej ilości dostaw materiałów eksploatacyjnych. Opcja realizacji dodatkowej dostawy może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

 

 

x niezapewnienie dodatkowych dostaw

o    zapewnienie do 3 dodatkowych dostaw, tj. do łącznie 8 dostaw w trakcie realizacji umowy

 

 

Kryterium 3 – Opcja ekspresowej realizacji dostaw. Zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw, tj. możliwości zamówienia materiałów eksploatacyjnych, z dostawą w czasie nie przekraczającym 3 dni od daty złożenia zamówienia. Opcja ekspresowej realizacji dostaw może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

 

 

x niezapewnienie ekspresowej realizacji dostaw

 

o zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw

 

Kryterium oceny i waga:

 

cena :                        60,00

kryterium 1:              10,00

kryterium 2:                0,00

kryterium 3:                0,00

RAZEM:                     70,00

 

 

Pakiet IV:

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) zostało unieważnione we wcześniejszym terminie.

 

 

UZASADNIENIE:                                                                        

Politechnika Poznańska na podstawie art. 255 pkt. 1 unieważniła postępowanie w zakresie

Pakietu IV, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

 

                                                                                        

                                                                                                                      Z poważaniem

                                                                                                          Magdalena Karczewska

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
RD/ZP/106/22
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Inwestycji Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Kryterium 1 – Termin realizacji dostaw. Skrócenie czasu realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych - 20%
Kryterium 2 – Opcja dodatkowych dostaw. Zapewnienie realizacji większej ilości dostaw materiałów eksploatacyjnych. Opcja realizacji dodatkowej dostawy może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy. - 10%
Kryterium 3 – Opcja ekspresowej realizacji dostaw. Zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw, tj. możliwości zamówienia materiałów eksploatacyjnych, z dostawą w czasie nie przekraczającym 3 dni od daty złożenia zamówienia. Opcja ekspresowej realizacji dostaw może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy 10%
Wadium: 

1.      Termin realizacji zamówienia wynosi: sukcesywnie, przez okres 5 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w Załączniku nr 7A (Pakiet I), Załączniku nr 7B (Pakiet II), Załączniku nr 7C (Pakiet III) oraz Załączniku nr 7D (Pakiet IV) do SWZ.

2.      Termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie dłużej niż maksymalnie do 14 dni.

Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że nie wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty można nabywać bez ograniczeń, co wynika z odrębnych przepisów (np. substancje narkotyczne, substancje o znaczeniu strategicznym, zubażające warstwę ozonową i inne).W tym przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu, ponieważ uzależniony jest od uzyskania wymaganych dokumentów i zezwoleń – dotyczy Pakietu II, Pakietu III oraz Pakietu IV.

3.      Termin dostawy ekspresowej maksymalnie do 3 dni od otrzymania zamówienia od Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązał się w ofercie do realizacji dostaw ekspresowych. Opcja ekspresowej realizacji dostaw może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

4.      Maksymalna liczba dostaw w trakcie realizacji zamówienia: 5 dostaw, chyba że Wykonawca zobowiązał się w ofercie do zrealizowania dodatkowych dostaw. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązał się w ofercie do zrealizowania dodatkowych dostaw łączna maksymalna liczba dostaw wynosi: 8 dostaw.

5.      Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 72 godzin.

6.      Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 6A (Pakiet I), Załącznik nr 6B (Pakiet II), Załącznik nr 6C (Pakiet III), Załącznik nr 6D (Pakiet IV) do SWZ.

 

Terminy
Termin składania ofert: 
24.10.2022 - 09:00
Termin otwarcia ofert: 
24.10.2022 - 10:00
Czas związania ofertą: 
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni
Termin wykonania: 

1.      Termin realizacji zamówienia wynosi: sukcesywnie, przez okres 5 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w Załączniku nr 7A (Pakiet I), Załączniku nr 7B (Pakiet II), Załączniku nr 7C (Pakiet III) oraz Załączniku nr 7D (Pakiet IV) do SWZ.

2.      Termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie dłużej niż maksymalnie do 14 dni.

Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że nie wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty można nabywać bez ograniczeń, co wynika z odrębnych przepisów (np. substancje narkotyczne, substancje o znaczeniu strategicznym, zubażające warstwę ozonową i inne).W tym przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu, ponieważ uzależniony jest od uzyskania wymaganych dokumentów i zezwoleń – dotyczy Pakietu II, Pakietu III oraz Pakietu IV.

3.      Termin dostawy ekspresowej maksymalnie do 3 dni od otrzymania zamówienia od Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązał się w ofercie do realizacji dostaw ekspresowych. Opcja ekspresowej realizacji dostaw może zostać wykorzystana nie więcej, niż 3 razy w trakcie realizacji umowy.

4.      Maksymalna liczba dostaw w trakcie realizacji zamówienia: 5 dostaw, chyba że Wykonawca zobowiązał się w ofercie do zrealizowania dodatkowych dostaw. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązał się w ofercie do zrealizowania dodatkowych dostaw łączna maksymalna liczba dostaw wynosi: 8 dostaw.

5.      Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 72 godzin.

6.      Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 6A (Pakiet I), Załącznik nr 6B (Pakiet II), Załącznik nr 6C (Pakiet III), Załącznik nr 6D (Pakiet IV) do SWZ.

 

Opis: 

W dniu 03.11.2022r. ogłoszenie wyników dotyczących Pakietu I i Pakietu III zostało zamieszczone również w systemie miniPortal