AD/ZP/35/20 Przetarg nieograniczony na zakup aparatury naukowo-badawczej dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części (pakiety).

Komunikaty: 

 

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup aparatury naukowo-badawczej dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części (pakiety).

 

Pakiet I – Szybka kamera naukowa do rejestracji procesów dynamicznych.

Pakiet II – Mobilna platforma do rejestracji oraz skanowania obszaru 3D.

Pakiet III – System rejestracji ciśnienia wybuchu oraz ciśnienia akustycznego z dużą częstotliwością pomiarową.

Zakup aparatury naukowo-badawczej realizowany jest z projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (DOB-BIO10/01/02/2019).

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyfikacji Istonych Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego



Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/35/20
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Warunki gwarancji - 40%
Terminy
Termin składania ofert: 
03.07.2020 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
03.07.2020 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

 

 

     Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w terminie najpóźniej do 14 tygodni od daty podpisania umowy. (dotyczy Pakietu I, II, III)

     Dostawę przenośnego skanera 3 D określonego w załączniku nr 5 (Pakiet nr II) ,do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT (na podstawie art. 83 Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. Nr 54 poz. 535 z późn. zmn.), Wykonawca zrealizuje w terminie 14 tygodni od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

     Wykonawca przeprowadzi jednodniowe, ośmiogodzinne szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla minimum 6 osób najpóźniej w dniu dostawy. (dotyczy Pakietu I, II, III)

Opis: 

 

OGŁOSZENIE - UNIEWAŻNIENIE

AD/ZP/35/20                                                                                                                                    Poznań, dnia 20.07.2020 r.

 

 

 

 

 

 


Dotyczy: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup aparatury naukowo-badawczej dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części (pakiety).

 

Pakiet I – Szybka kamera naukowa do rejestracji procesów dynamicznych.

Pakiet II – Mobilna platforma do rejestracji oraz skanowania obszaru 3D.

Pakiet III – System rejestracji ciśnienia wybuchu oraz ciśnienia akustycznego z dużą częstotliwością pomiarową.

Zakup aparatury naukowo-badawczej realizowany jest z projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (DOB-BIO10/01/02/2019).

 

PAKIET NR 1

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie PAKIETU 1, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, ponieważ w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

UZASADNIENIE:

W przedmiotowym postępowaniu na PAKIET I, ofertę złożyła tylko jedna firma.

 

 

Zamawiający odrzucił ofertę firmy EC TEST System Sp. z o.o. ul. Ciepłownicza 28 31-574 Kraków z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na PAKIET I, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP.(cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba , że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty).

 

UZASADNIENIE: Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Pakietu I.

 

 

 

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu NA PAKIET I ofertę złożyły tylko jedna firma:

 

          EC TEST Systems Sp. z o.o.

             ul. Ciepłownicza 28

             31- 574 Kraków

             Łączna cena netto Pakietu nr 1:                        408 300,00 zł

             Łączna cena brutto Pakietu nr 1:                      502 209,00 zł

             Warunki gwarancji:                                           1) Okres gwarancji: 18 miesięcy

                                                                                           2) Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną                                                                                                                                        awarię – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii,

                                                                                           3) Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej 14 dni                                                                                                                                     roboczych od momentu zgłoszenia awarii oraz                                                                                                                                             dodatkowy czas potrzebny na przesyłkę urządzeń do                                                                                                                                  producenta. Jeśli czas naprawy będzie dłuższy                                                                                                                                             zostanie dostarczone urządzenie zastępcze.

                                                                                            4) Zapewniamy wsparcie techniczne online w języku                                                                                                                                   polskim, ewentualnie video online przez 24 miesiące                                                                                                                                    od daty dostarczenia urządzenia umożliwiające                                                                                                                                           zdalną diagnostykę urządzenia.

 

PAKIET NR II

 

Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie PAKIETU II, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, ponieważ w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

UZASADNIENIE:

W przedmiotowym postępowaniu na PAKIET II, ofertę złożyła jedna firma. Urządzenie zaproponowane przez Wykonawcę nie spełnia wymogów specyfikacji technicznej.

 

 

Zamawiający odrzucił ofertę firmy EC TEST System Sp. z o.o. ul. Ciepłownicza 28 31-574 Kraków z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na PAKIET II, na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP. (treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

 

UZASADNIENIE:                                                                                                          

Urządzenie zaproponowane przez Wykonawcę nie spełnia wymogów specyfikacji technicznej.

 

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu NA PAKIET II ofertę złożyły tylko jedna firma:

 

             EC TEST Systems Sp. z o.o.

             ul. Ciepłownicza 28

             31- 574 Kraków

             Łączna cena netto Pakietu nr 2:                        123 300,00 zł

             Łączna cena brutto Pakietu nr 2:                      151 659,00 zł

             Warunki gwarancji:                                           1) Okres gwarancji: 18 miesięcy

                                                                                           2) Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną                                                                                                                                        awarię – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii,

                                                                                           3) Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej 14 dni                                                                                                                                      roboczych od momentu zgłoszenia awarii oraz                                                                                                                                              dodatkowy czas potrzebny na przesyłkę urządzeń do                                                                                                                                  producenta. Jeśli czas naprawy będzie dłuższy                                                                                                                                              zostanie dostarczone urządzenie zastępcze.

                                                                                           4) Zapewniamy wsparcie techniczne online w języku                                                                                                                                   polskim, ewentualnie video online przez 24 miesiące                                                                                                                                    od daty dostarczenia urządzenia umożliwiające                                                                                                                                            zdalną diagnostykę urządzenia.

PAKIET NR III

 

Wybrana została oferta firmy:  

             EC TEST Systems Sp. z o.o.

             ul. Ciepłownicza 28

             31- 574 Kraków

 

    Oferta Wybranej firmy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie PAKIETU III.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie jednak nie wcześniej niż 21.07.2020r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła jedna firma:  

 

             EC TEST Systems Sp. z o.o.

             ul. Ciepłownicza 28

             31- 574 Kraków

             Łączna cena netto Pakietu nr 3:                         393 540,00 zł

             Łączna cena brutto Pakietu nr 3:                      484 054,20 zł

             Warunki gwarancji:                                           1) Okres gwarancji: 18 miesięcy

                                                                                           2) Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną                                                                                                                                        awarię – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii,

                                                                                           3) Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej 14 dni                                                                                                                                     roboczych od momentu zgłoszenia awarii oraz                                                                                                                                              dodatkowy czas potrzebny na przesyłkę urządzeń do                                                                                                                                  producenta. Jeśli czas naprawy będzie dłuższy                                                                                                                                             zostanie dostarczone urządzenie zastępcze.

                                                                                           4) Zapewniamy wsparcie techniczne online w języku                                                                                                                                   polskim, ewentualnie video online przez 24 miesiące                                                                                                                                    od daty dostarczenia urządzenia umożliwiające                                                                                                                                            zdalną diagnostykę urządzenia.

Kryteria oceny i waga:

Ocena w kryterium cena                               60pkt.

Ocena w kryterium warunki gwarancji        0 pkt.

Razem:                                                            60 pkt.

 

Uprzejmie prosimy o zwrotne potwierdzenie na niniejszym piśmie faktu otrzymania w dniu dzisiejszym drogą elektroniczną pisma zawiadamiającego o wynikach niniejszego postępowania z zaznaczeniem daty i godziny oraz ilością otrzymanych stron. Potwierdzenie prosimy wysłać drogą elektroniczną na adres: magdalena.karczewska@put.poznan.pl