Świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej przez okres 18. miesięcy.
Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie Usługi opieki serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej przez okres 18. miesięcy.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyfikacji Istonych Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.
AD/ZP/34/20 Poznań, dnia 18.06.2020 r.
OGŁOSZENIE
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na świadczenie Usługi Serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej, przez okres 18 miesięcy.
Politechnika Poznańska informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:
Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
ul. Wojciechowska 9A
20-704 Lublin
Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 19.06.2020 r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:
1. Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
ul. Wojciechowska 9A,
20-704 Lublin
Cena ryczałtowa miesięczna netto: 20 000,00 zł
Cena całkowita netto: 360 000,00 zł,
Cena całkowita brutto: 442 800,00 zł,
Czas reakcji na zgłoszenie awarii:
® Krytycznej: do 1 godziny
® Wysokiej : do 3 godzin
® Normalnej do 4 godzin
Czas usunięcia awarii:
® Krytycznej: do 5 godzin
® Wysokiej : do 8 godzin
® Normalnej do 16 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 55,00 pkt.
Czas reakcji na zgłoszenie awarii:
Krytycznej: do 1 godziny 5 pkt
Wysokiej : do 3 godzin 5 pkt 15,00pkt
Normalnej do 4 godzin 5 pkt
Czas usunięcia awarii:
Krytycznej: do 5 godzin 10 pkt
Wysokiej : do 8 godzin 10pkt 30,00 pkt.
Normalnej do 16 godzin 10 pkt
RAZEM: 100,00 pkt