Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń ogólnodostępnych tj. holi i korytarzy w zakresie mebli recepcyjnych, siedzisk oraz mebli do pracy

Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

 

Poznań, dnia 23.07.2020 r.

Postępowanie nr AD/ZP/27/20

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń ogólnodostępnych tj. holi i korytarzy w zakresie mebli recepcyjnych, siedzisk oraz mebli do pracy".

 

Nr postępowania: AD/ZP/27/20 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Politechnika Poznańska

pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

60-965 Poznań

NIP 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym zawiadamiam, że

 

I.          Za najkorzystniejszą, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznana oraz wybrana została oferta nr 2 złożona przez:

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca, który złożył ofertę nr 2, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze w/w oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: Cena, Ocena techniczna.

 

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

Netto: 377.371,00 zł

plus podatek VAT

co daje kwotę brutto: 464.166,33 zł

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Ocena techniczna Wykonawca otrzymał:

1)     Członek komisji nr 1: 35,2 punktów

2)     Członek komisji nr 2: 36,8 punktów

3)     Członek komisji nr 3: 36 punktów

 

Łączna punktacja: 60 punktów x 3 + 35,2 punktów + 36,8 punktów + 36 punktów = 288 punktów

 

II.         Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

Siedziba i adres siedziby:

ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

III.        Zamawiający przedstawia nazwy (firmy) i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert,
z wyszczególnieniem przyznanej ofertom punktacji według kryteriów oceny oraz punktację łączną.

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

Siedziba i adres siedziby:

ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa

Oferta odrzucona

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Ocena techniczna Wykonawca otrzymał:

1)     Członek komisji nr 1: 35,2 punktów

2)     Członek komisji nr 2: 36,8 punktów

3)     Członek komisji nr 3: 36 punktów

Łączna punktacja: 60 punktów x 3 + 35,2 punktów + 36,8 punktów + 36 punktów = 288 punktów

 

 

 

IV.       Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

V.         Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

VI.       Informacja o unieważnieniu postępowania:

Zamawiający nie unieważnił postępowania.

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/27/20
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Ocena techniczna - 40%
Wadium: 

8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Terminy
Termin składania ofert: 
04.06.2020 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
04.06.2020 - 10:15
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

30 dni od dnia podpisania umowy

Opis: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń ogólnodostępnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej tj. holi i korytarzy w zakresie mebli recepcyjnych, siedzisk oraz mebli do pracy.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny przedmiot zamówienia:

39100000-3 Meble

 

Dodatkowe przedmioty zamówienia:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39130000-2 - Meble biurowe

39121200-8 - Stoły

39113500-2 - Stołki

39113600-3 - Ławki

39516100-3 - Meble tapicerowane

44112310-4 - Ścianki działowe

 

Dokumentacja