Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych oraz Domach Studenckich Politechniki Poznańskiej z podziałem na następujące 2 części (PAKIETY).
Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa mycia okien i powierzchni przeszklonych w budynkach dydaktycznych oraz Domach Studenckich Politechniki Poznańskiej z podziałem na następujące części (pakiety):
PAKIET I - Budynki w Kampusie Piotrowo, Wilda, Nieszawska, Strzelecka.
PAKIET II- Domy Studenckie.
Prace obejmują dwustronne mycie okien i ram okiennych, mycie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, powierzchni przeszklonych, przepierzeń blaszanych i świetlików, elewacji zewnętrznej, żaluzji zewnętrznych, daszków i bram oraz – w ramach prawa opcji - dodatkowego mycia do 1 000m2 dla każdego pakietu.
AD/ZP/4/19 Poznań 07.05.2019r.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
PAKIET I - Budynki w Kampusie Piotrowo, Wilda, Nieszawska, Strzelecka.
PAKIET II- Domy Studenckie.
Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że przetarg nieograniczony został rozstrzygnięty. Wybrana została oferta firmy:
PAKIET I:
MAT-EVEREST Mateusz Pruchniewicz
Os. Przyjaźni 11/171
61-685 Poznań
PAKIET II
MAT-EVEREST Mateusz Pruchniewicz
Os. Przyjaźni 11/171
61-685 Poznań
Oferta wybranej firmy spełnia wymagania Zamawiającego na PAKIET I i PAKIET II.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie jednak nie wcześniej niż 14.05.2019r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły:
Na Pakiet I- 3 firmy
1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dafmar Dawid Marcinkowski
Ul. Nowa 32
64-111 Lipno
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 5.69 zł.
Cena netto za 1m2 mycia okien na wysokościach 8.13 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 533 058.39 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 655 661.82 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 13 820.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 16 998.60 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 546 878.39 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 672 660.42 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 37,26 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 77,26 pkt.
2 MAT-EVEREST Mateusz Pruchniewicz
Os. Przyjaźni 11/171
61-685 Poznań
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 4.80 zł.
Cena netto za 1m2 mycia okien na wysokościach 4.80 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 360 383.95 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 443 272.25 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 4 800 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 5 904 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 365 183.95 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 449 176.25 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 55,86 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 95,86 pkt.
3. „GEMINI GROUP” Dorota Jakubczyk
Ul.Piłsudzkiego 13/5
42-500 Będzin.
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 3.80 zł.
Cena netto za 1m2 mycia okien na wysokościach 5.00 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 337 362.94 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 414 956.42 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji . 2 630.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 3 234.90 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 339 992.94 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 418 191.32 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 60,00 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 100,00 pkt.
Zamawiający wykluczył firmę z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12 Prawa zamówień publicznych co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Powodem wykluczenia Wykonawcy, a co za tym idzie odrzucenia oferty jest nie uzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie o dokumenty:
potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
PAKIET I
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej 1 usługę mycia okien o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty na PAKIET I, wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Na Pakiet II - 8 firm
1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dafmar Dawid Marcinkowski
Ul. Nowa 32
64-111 Lipno
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 5.29 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 48 139.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 59 210.97 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 5 290.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 6 506.70 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 53 429,00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 65 717.67 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 43,08 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 83,08 pkt.
2. MAT-EVEREST Mateusz Pruchniewicz
Os. Przyjaźni 11/171
61-685 Poznań
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 4.80 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 43 680.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 53 726.40 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji . 4 800.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 5 904 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 48 480,00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 59 630.40 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 46,44 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 86,44 pkt.
3 „GEMINI GROUP” Dorota Jakubczyk
Ul.Piłsudzkiego 13/5
42-500 Będzin.
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 3.80 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 34 580.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 42 533.40 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 3 800.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 4 674.00 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 38 380,00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 47 207.40 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 60,00 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 100,00 pkt.
Zamawiający wykluczył firmę z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12 Prawa zamówień publicznych co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Powodem wykluczenia Wykonawcy, a co za tym idzie odrzucenia oferty jest nie uzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie o dokumenty:
potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 „Firma Sprzątająca Crean & Fresh Wojciech Rachowiak
Os.Orła Białego 20
61-251 Poznań .
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 4.20 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 76 440.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 76 440 .00 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 4 200.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 5 166.00 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 80 640,00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 99 187.20 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 28,55 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 68,55 pkt.
5. Strefa JB Jarosław Bieliński
Ul. Piękna 29/14
85- 303 Bydgoszcz
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 7.40 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 67 340.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 67 340.00 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 74 740.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 74 740.00 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 74 740.00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 74 740.00 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 37,89 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 77,89 pkt.
6. ABLUE Sp. z o. o
Ul. Kościuszki 8A
62-030 Luboń
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 8.00 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 72 800.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 89 544.00 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 7 000.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 8 610.00 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 79 800.00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 98 154.00 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 28,85 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 68,85 pkt.
7. Zakład Usług Wielobranżowych
Andrzej Wrzecian
Ul. Keplera 4G/24
60-158 Poznań
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 5.20 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 47 320.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 58 203.60 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 5 200.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 6 396.00 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 52 520.00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 64 596.60 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 43,84 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 83,84 pkt.
Zamawiający odrzucił ofertę firmy na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie : powodem odrzucenia oferty jest nie złożenie wystarczających wyjaśnień w wyznaczonym terminie, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8. Bryll & CO. Konrad Bryll
Bystrzycka 17
04-934 Warszawa
Cena netto za 1m2 mycia okien NIE na wysokościach 4.97 zł.
Cena netto zamówienia podstawowego 45 227.00 zł.
Cena brutto zamówienia podstawowego 55 629.21 zł.
Maksymalna cena netto zamówienia objętego prawem opcji 4 970.00 zł.
Maksymalna cena brutto zamówienia objętego prawem opcji 6 113.10 zł.
Całkowita cena netto przedmiotu zamówienia 50 197.00 zł.
Całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia 61 742.31 zł.
Termin płatności – 14 do 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ocena w kryterium cena: 45,87 pkt.
Ocena w kryterium termin płatności: 40,00 pkt.
Razem: 85,87 pkt.