Przetarg nieograniczony-Świadczenie Usługi Serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej.

Komunikaty: 

AD/ZP/89/19

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie Usługi Serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej przez okres 5. miesięcy.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/89/19
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
CENA 55%
CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIE AWARII 15%
CZAS USUNIĘCIA AWARII 30%
Terminy
Termin składania ofert: 
08.01.2020 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
08.01.2020 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI.
Termin wykonania: 

Termin realizacji usługi – okres 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.

 

Opis: 

AD/ZP/89/19                                                                                                                                     

Poznań, dnia 10.01.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na świadczenie Usługi Serwisowej oraz Usługi Wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym One4All (ZSI One4All) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej, przez okres 5 miesięcy.


Politechnika Poznańska informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte.


Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A

20-704 Lublin

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż       13.01.2020 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:

1.       Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A,

20-704 Lublin

Cena ryczałtowa miesięczna netto: 18 500,00 zł

Cena całkowita netto:                              92 500,00 zł,

Cena całkowita brutto:                           113 775,00 zł,

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

®      Krytycznej:  do 1 godziny

®      Wysokiej :    do 3 godzin

®      Normalnej    do 4 godzin

Czas usunięcia awarii:

®      Krytycznej:  do 5 godzin

®      Wysokiej :    do 8 godzin

®      Normalnej    do 16 godzin

 

Kryterium oceny i waga:

Cena:                                                                            55,00 pkt.

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

Krytycznej:        do 1 godziny        5 pkt

Wysokiej :          do 3 godzin          5 pkt       15,00pkt

Normalnej         do 4 godzin          5 pkt

Czas usunięcia awarii:                                            

   Krytycznej:     do 5 godzin          10 pkt

   Wysokiej :       do 8 godzin          10pkt      30,00 pkt.

   Normalnej      do 16 godzin        10 pkt                   

RAZEM:                                                                     100,00 pkt