Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
Poznań, dnia 27 stycznia 2020 r.
Postępowanie nr AD/ZP/74/19
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
Nr postępowania: AD/ZP/74/19 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Politechnika Poznańska
pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
NIP 777-00-03-699
działając jako Zamawiający, wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 16 stycznia 2020 r., sygn. akt KIO 2660/19:
1) unieważnia czynność odrzucenia oferty Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC dokonaną w dniu 23.12.2019 r.,
2) unieważnia czynność wezwania Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC do uzupełnienia próbek mebli z dnia 04.12.2019 r.
Jednocześnie Zamawiający wezwie Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC do uzupełnienia próbek i przystąpi do ponownego badania i oceny próbek.
Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 23.12.2019 r. odrzucił ofertę Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC złożoną w postępowaniu p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
Pan Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC wniósł odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej. W wyroku wydanym po rozpoznaniu odwołania Krajowa Izba Odwoławcza uwzględniła odwołanie i nakazała Zamawiającemu unieważnienie czynności odrzucenia oferty odwołującego, unieważnienie czynności wezwania odwołującego do uzupełnienia próbek, z dnia 04.12.2019 r., co Zamawiający niniejszym czyni.
Ponadto Krajowa izba Odwoławcza nakazała Zamawiającemu wezwanie odwołującego - Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC do uzupełnienia próbek mebli, co zostanie uczynione odrębnym pismem.
****************************************************************************************************
Poznań, dnia 21.11.2019 r.
Postępowanie nr AD/ZP/74/19
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
Nr postępowania: AD/ZP/74/19 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Politechnika Poznańska
pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
NIP 777-00-03-699
jako Zamawiający, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym składam informacje z otwarcia ofert:
I. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
kwotę brutto: 1.008.600,00 zł brutto (słownie: jeden milion osiem tysięcy sześćset złotych 00/100)
II. Firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:
Oferta nr 1:
Nazwa (firma) wykonawcy:
TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
Siedziba i adres siedziby:
Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
Oferta nr 2:
Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:
Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC
Adres miejsca wykonywania działalności:
Ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy
Oferta nr 3:
Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:
Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS
i
Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS
prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK
Adres miejsca wykonywania działalności:
Ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno
III. Cena, Termin dostawy i montażu zamówienia, Gwarancja i rękojmia
Oferta nr 1:
Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:
Netto: 3.490.072,00 zł
plus podatek VAT
co daje kwotę brutto: 4.292.788,56
Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 14.02.2020
Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat
Oferta nr 2:
Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:
Netto: 525.202,00 zł
plus podatek VAT
co daje kwotę brutto: 645.998,46 zł
Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 27.12.2019 r.
Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat
Oferta nr 3:
Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:
Netto: 848.766,00 zł
plus podatek VAT
co daje kwotę brutto: 1.043.982,18 zł
Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 14.02.2020 r.
Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych, pomieszczeń socjalnych i szatni. Na wyposażenie to składają się takie meble takie jak stoły, szafki kuchenne wraz z blatami oraz szafki do przechowywania rzeczy podręcznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia na który składają się:
Specyfikacja techniczna wyposażenia meblowego
Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów wyposażenia
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
39100000-3 Meble
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
39112000-0 Krzesła
39141100-3 Regały
39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121100-7 Biurka
39136000-4 Wieszaki na odzież
39121200-8 Stoły
39141300-5 Szafy