Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

Komunikaty: 

 

Poznań, dnia 27 stycznia 2020 r.

Postępowanie nr AD/ZP/74/19

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

 

Nr postępowania: AD/ZP/74/19 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

 

Politechnika Poznańska

pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

60-965 Poznań

NIP 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

działając jako Zamawiający, wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 16 stycznia 2020 r., sygn. akt KIO 2660/19:

1)     unieważnia czynność odrzucenia oferty Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC  dokonaną w dniu 23.12.2019 r.,

2)     unieważnia czynność wezwania Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC  do uzupełnienia próbek mebli z dnia 04.12.2019 r.

Jednocześnie Zamawiający wezwie Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC  do uzupełnienia próbek i przystąpi do ponownego badania i oceny próbek. 

 

Uzasadnienie:

Zamawiający w dniu 23.12.2019 r. odrzucił ofertę Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC złożoną w postępowaniu p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.

Pan Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC wniósł odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej. W wyroku wydanym po rozpoznaniu odwołania Krajowa Izba Odwoławcza uwzględniła odwołanie i nakazała Zamawiającemu unieważnienie czynności odrzucenia oferty odwołującego, unieważnienie czynności wezwania odwołującego do uzupełnienia próbek, z dnia 04.12.2019 r., co Zamawiający niniejszym czyni.

Ponadto Krajowa izba Odwoławcza nakazała Zamawiającemu wezwanie odwołującego - Pana Witolda Steca prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC do uzupełnienia próbek mebli, co zostanie uczynione odrębnym pismem.

 

 

****************************************************************************************************

 

Poznań, dnia 21.11.2019 r.

Postępowanie nr AD/ZP/74/19

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

 

Nr postępowania: AD/ZP/74/19 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Politechnika Poznańska

pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

60-965 Poznań

NIP 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym składam informacje z otwarcia ofert:

I.          Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

kwotę brutto: 1.008.600,00 zł brutto (słownie: jeden milion osiem tysięcy sześćset złotych 00/100) 

 

II.          Firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

Siedziba i adres siedziby:

Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy

 

Oferta nr 3:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

III.          Cena, Termin dostawy i montażu zamówienia, Gwarancja i rękojmia

Oferta nr 1:

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

Netto: 3.490.072,00 zł

plus podatek VAT

co daje kwotę brutto: 4.292.788,56

 

Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 14.02.2020

Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat

 

Oferta nr 2:

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

Netto: 525.202,00 zł

plus podatek VAT

co daje kwotę brutto: 645.998,46 zł

 

Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 27.12.2019 r.

Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat

 

Oferta nr 3:

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

Netto: 848.766,00 zł

plus podatek VAT

co daje kwotę brutto: 1.043.982,18 zł

 

Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 14.02.2020 r.

Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat

 

 

Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

 

Poznań, dnia 14.02.2020 r.

Postępowanie nr AD/ZP/74/19

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych i pomieszczeń socjalnych budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

 

Nr postępowania: AD/ZP/74/19 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Politechnika Poznańska

pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

60-965 Poznań

NIP 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym pismem zawiadamia, że

 

I.          Za najkorzystniejszą, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznana oraz wybrana została oferta nr 2 złożona przez:

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca, który złożył ofertę nr 2, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze w/w oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: Cena, Gwarancja i rękojmia, Termin dostawy i montażu

 

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

Netto: 525.202,00 zł

plus podatek VAT

co daje kwotę brutto: 645.998,46 zł

 

Termin dostawy i montażu zamówienia do dnia: 27.12.2019 r.

Okres gwarancji i rękojmi: 5 lat

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia Wykonawca otrzymał 20 punktów

W kryterium Termin dostawy i montażu Wykonawca otrzymał 20 punktów

Łączna punktacja: 100 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 300 punktów

 

 

II.         Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

Siedziba i adres siedziby:

Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy

 

Oferta nr 3:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

 

 

III.        Zamawiający przedstawia nazwy (firmy) i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert,
z wyszczególnieniem przyznanej ofertom punktacji według kryteriów oceny oraz punktację łączną.

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

Siedziba i adres siedziby:

Ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 9,03 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia Wykonawca otrzymał 20 punktów

W kryterium Termin dostawy i montażu Wykonawca otrzymał 0 punktów

Łączna punktacja: 29,03 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 87,09 punktów

 

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Witold Stec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FPN KARTUZY WITOLD STEC

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Gdańska 41, 83-300 Kartuzy

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia Wykonawca otrzymał 20 punktów

W kryterium Termin dostawy i montażu Wykonawca otrzymał 20 punktów

Łączna punktacja: 100 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 300 punktów

 

 

Oferta nr 3:

Imię i nazwisko oraz nazwa (firma) wykonawcy:

Łukasz Cichowlas prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CICHOWLAS ŁUKASZ WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

i

Jacek Glapiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GLAPIAK JACEK WSPÓLNIK S.C. KOMPLEKS

prowadzący razem działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą KOMPLEKS SP.C.ŁUKASZ CICHOWLAS,JACEK GLAPIAK

Adres miejsca wykonywania działalności:

Ul. Rejtana 18, 61-100 Leszno

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 37,13 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia Wykonawca otrzymał 20 punktów

W kryterium Termin dostawy i montażu Wykonawca otrzymał 0 punktów

Łączna punktacja: 57,13 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 171,39 punktów

 

 

IV.       Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

V.         Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

VI.       Informacja o unieważnieniu postępowania:

Zamawiający nie unieważnił postępowania.

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/74/19
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Gwarancja i rękojmia - 20%
Termin dostawy i montażu - 20%
Wadium: 

24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych)

Terminy
Termin składania ofert: 
20.11.2019 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
20.11.2019 - 10:15
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

Od dnia podpisania umowy do maksymalnie dnia 14.02.2020 r.

Opis: 

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do sal dydaktycznych, pomieszczeń socjalnych i szatni. Na wyposażenie to składają się takie meble takie jak stoły, szafki kuchenne wraz z blatami oraz szafki do przechowywania rzeczy podręcznych.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia na który składają się:

Specyfikacja techniczna wyposażenia meblowego

Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów wyposażenia

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny przedmiot zamówienia:

39100000-3 Meble

 

Dodatkowe przedmioty zamówienia:

39112000-0 Krzesła

39141100-3 Regały

39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39121100-7 Biurka

39136000-4 Wieszaki na odzież

39121200-8 Stoły

39141300-5 Szafy

 

Dokumentacja