Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej.

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/9/18
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena – 30 %
Pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność - wszystkie wskazane przez Zamawiającego materiały eksploatacyjne jako oryginały) – 30% = 30 pkt
Termin dostawy - 30% = 30 pkt
Termin wymiany wadliwego produktu – 10% = 10 pkt
Terminy
Termin składania ofert: 
14.02.2018 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
14.02.2018 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI.
Termin wykonania: 

1Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w załącznikach nr 4a i 4B do SIWZ.

2Termin dostawy maksymalnie do 48 godzin.

3.  Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 24 godzin.

 

Opis: 

AD/ZP/9/1/18      

                                                                                   Poznań, dnia  20.02.2018r.

 

OGŁOSZENIE

 

Dotyczy:    przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej

PAKIET 1 – materiały eksploatacyjne (oryginały lub zamienniki)

PAKIET 2 – zamienne materiały eksploatacyjne (zamienniki lub oryginały).

  

Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że przetarg nieograniczony został rozstrzygnięty.

 

PAKIET 1     

 

Na PAKIET NR 1 wybrana została oferta firmy:

Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121

60-141 Poznań

cena netto: 848 422,00 zł

cena brutto: 1 043 559,06 zł

ocena oferty w kryterium:

cena:                                                                                                                          30,00 pkt

pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność):                                       30,00 pkt

termin dostawy:                                                                                                        30,00 pkt

termin wymiany wadliwego produktu:                                                                     10,00 pkt

 

łączna liczba punktów:                                                                                             100,00 pkt

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 

Informujemy również, iż na PAKIET NR 1 złożono tylko jedną ofertę.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż dnia 21.02.2018r.

 

PAKIET 2

Na PAKIET NR 2 wybrana została oferta firmy:

Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121

60-141 Poznań

cena netto: 34 098,00 zł

cena brutto: 41 940,54 zł

termin dostawy:  4 godziny

termin wymiany wadliwego produktu: 4 godziny

warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

ocena oferty w kryterium:

cena:                                                                                                                          60,00 pkt

termin dostawy:                                                                                                        30,00 pkt

termin wymiany wadliwego produktu:                                                                     10,00 pkt

 

łączna liczba punktów:                                                                                             100,00 pkt

 

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 

Informujemy również, iż na PAKIET NR 2 złożono tylko jedną ofertę.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż dnia 21.02.2018r.