Przetarg nieograniczony- zakup i dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na następujące części (pakiety): PAKIET 1 – papiery kserograficzne, PAKIET 2 – materiały biurowe.
Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na następujące części (pakiety):
PAKIET 1 – papiery kserograficzne,
PAKIET 2 – materiały biurowe.
AD/ZP/40/17/4/18
Poznań, dnia 16.10.2018 r.
OGŁOSZENIE O WYNIKACH – Pakiet 2
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).
PAKIET 2 – Materiały biurowe
Politechnika Poznańska informuje, że Pakiet 2, w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego został rozstrzygnięty.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na Pakiet 2 firmie:
Daxer
Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań
Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 23.10.2018 r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na Pakiet 2 ofertę złożyły firmy:
1) DAXER
Ul. Truskawiecka 1,
60-478 Poznań
Cena netto zamówienia podstawowego: 260 295,00 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 320 162,85 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 448 227,99 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 128 065,14zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): do 6 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Termin dostawy 40,00 pkt.
RAZEM: 100,00 pkt
2) Firma Usługowo-Handlowa „Anna”
Anna Białobrzycka
Ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Cena netto zamówienia podstawowego: 274 515,12 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 337 653,60 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 472 715,04 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 135 061,44 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): powyżej 6 godzin do 24 godzin
Zamawiający odrzucił ofertę Firmy Usługowo-Handlowej „Anna” Anna Białobrzycka na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zaproponowane przez wykonawcę materiały biurowe są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co zostało ocenione na podstawie kart katalogowych produktów oraz próbek. Niezgodności występują w następujących pozycjach formularza cenowego:
Pozycja 11 formularza ofertowego– skoroszyt, a także pozycja 34- taśma PCV, pozycja 51- taśma do maszyn liczących oraz pozycja 72,73- koperty. Próbki załączone do oferty, dotyczące ww.pozycji uniemożliwiają rozpoznanie wyrobu ani jego marki, co było wymagane w SIWZ. Zgodnie z wymogami SIWZ każda próbka powinna umożliwić rozpoznanie wyrobu i jego marki.
Pozycja 71- blok do flipchartów- zamawiających żądał bloku o gramaturze papieru min. 70g, natomiast zaproponowany blok ma gramaturę papieru od 60 do 70g.
3) JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j
Ul. Marcelińska 96B/214
60-324 Poznań
Cena netto zamówienia podstawowego: 253 888,26 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 312 282,56 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 355 443,56 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 101 555,30 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): do 6 godzin
Zamawiający odrzucił ofertę firmy J.T.P. Grocholewski, Datkiewicz S.J., na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zaproponowane przez wykonawcę materiały biurowe są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co zostało ocenione na podstawie kart katalogowych produktów oraz próbek. Niezgodności występują w następujących pozycjach formularza cenowego:
Pozycja 41- Zszywacz. Zamawiający żądał w SIWZ zszywacza wykonanego z metalu z plastikowymi elementami, natomiast w ofercie Wykonawca zaproponował zszywacz plastikowy Taurus 827.
Pozycja 23- Teczka A4 skrzydłowa. Zamawiający żądał w SIWZ teczki o szerokości grzbietu min. 40 mm, natomiast do oferty Wykonawca załączył próbkę o szerokość 20 mm.
Pozycja 71- Blok do flipchartów. Zamawiający żądał w SIWZ bloku o gramaturze papieru min. 70g natomiast zaproponowany blok ma gramaturę papieru od 60 do 70g.
AD/ZP/40/11/4/18
Poznań, dnia 12.09.2018 r.
OGŁOSZENIE O WYNIKACH – Pakiet 1
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).
PAKIET 1 – Papiery kserograficzne
Politechnika Poznańska informuje, że Pakiet 1, w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego został rozstrzygnięty.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na Pakiet 1 firmie:
Daxer
Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań
Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 18.09.2018 r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na Pakiet 1 ofertę złożyły firmy:
1) Daxer
Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań
Cena netto zamówienia podstawowego: 339 333,00 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 417 379,59 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 584 331,43 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 166 951,84 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): do 6 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Termin dostawy 40,00 pkt.
RAZEM: 100,00 pkt
2) JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j
Ul. Marcelińska 96B/214, 60-324 Poznań
Cena netto zamówienia podstawowego: 383 905,80zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 472 204,13 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 661 085,78 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 188 881,65 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): do 6 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 53,03 pkt.
Termin dostawy 40,00 pkt.
RAZEM: 93,03 pkt
3) „RODAN” Sp. z o.o.
Ul. Górecka 17, 60-201 Poznań
Cena netto zamówienia podstawowego: 345 528,60 zł
Cena brutto zamówienia podstawowego: 425 000,18 zł
Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia: 595000,25 zł
Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji: 170 000,07 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): powyżej 6 godzin do 24 godzin
Kryterium oceny i waga:
Cena: 58,92 pkt.
Termin dostawy 20,00 pkt.
RAZEM: 78,92 pkt.