Przetarg nieograniczony- świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia,Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (zwanym dalej także ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla PP przez 18miesięcy

Komunikaty: 

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia, Asysty i Rozwoju przez Wykonawcę przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (zwanym dalej także ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej, przez okres 18. miesięcy.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/37/18
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
CENA 55%
CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIE AWARII 15%
CZAS USUNIECIA AWARII 30%
Terminy
Termin składania ofert: 
24.07.2018 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
24.07.2018 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI.
Termin wykonania: 

Termin realizacji usługi – okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.

 

Opis: 

AD/ZP/37/7/2/18                                                                                                                               

Poznań, dnia 25.07.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi opieki serwisowej oraz usługi wsparcia, Asysty i Rozwoju przy Zintegrowanym Systemie Informatycznym one4all (ZSI one4all) opartym o Microsoft Dynamics AX dla Politechniki Poznańskiej, przez okres 18. miesięcy.

 

Politechnika Poznańska informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte.

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A

20-704 Lublin

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż       26.07.2018 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyła tylko jedna firma:

1.       Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

ul. Wojciechowska 9A,

20-704 Lublin

Cena ryczałtowa miesięczna netto:      18 500,00 zł,

Cena całkowita netto:                              333 000,00 zł,

Cena całkowita brutto:                           409 590,00 zł,

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

®      Krytycznej:  do 1 godziny

®      Wysokiej :    do 3 godzin

®      Normalnej    do 4 godzin

Czas usunięcia awarii:

®      Krytycznej:  do 5 godzin

®      Wysokiej :    do 8 godzin

®      Normalnej    do 16 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                                                                            55,00 pkt.

Czas reakcji na zgłoszenie awarii:

Krytycznej:        do 1 godziny        5 pkt

Wysokiej :          do 3 godzin          5 pkt       15,00pkt

Normalnej         do 4 godzin          5 pkt

Czas usunięcia awarii:                                            

   Krytycznej:     do 5 godzin          10 pkt

   Wysokiej :       do 8 godzin          10pkt      30,00 pkt.

   Normalnej      do 16 godzin        10 pkt                   

RAZEM:                                                                     100,00 pkt