Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części

Komunikaty: 

 

AD/ZP/11/18                                                                                                                     Poznań, dnia  22.05.2018r.

Zbiorcze zestawienie ofert - INFORMACJA Z OTWARCIA

Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania z podziałem na części (Otwarcie ofert dnia:   22.05.2018 r.).

 

 

PAKIET NR 1

            Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 1 przeznaczył:

357 749,37 zł brutto

 

Do upływu terminu składania ofert na Pakiet 1, złożono:

 

1.      Vol  System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

 Cena netto: 327 446,00  zł

 Cena brutto:  402 758, 58 zł

W tym odwrócony vat : 38 760,52 zł

Termin płatności:        21      dni kalendarzowych

Warunki gwarancji  na laptopy:         36        miesięcy

 

2.      Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

 Cena netto: 334 915,00  zł

 Cena brutto: 411 945,45 zł

 W tym odwrócony vat :  41 286,15  zł

 Termin płatności:   21  dni kalendarzowych
Warunki gwarancji  na laptopy: 36   miesięcy

 

 

PAKIET NR 2

            Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 2 przeznaczył:

340 487,51 zł brutto

 

Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 2, złożono:

 

  1. Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

 Cena netto: 297 448,00   zł

 Cena brutto: 365 861,04  zł

Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24  miesiące

 

 

 

  1. Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

 Cena netto:  294 641,00 zł

 Cena brutto:   362 408,43  zł

Termin płatności:    21   dni kalendarzowych
Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24      miesiące

 

PAKIET NR 3

            Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 3 przeznaczył:

 37 992,54zł brutto

 

Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 3, złożono:

 

  1. Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

 Cena netto:  29 303,00    zł

 Cena brutto:  36 042,69   zł

Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

 

 

2          COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19,  41-400 Mysłowice

Cena netto:  26 215,00 zł

 Cena brutto:   32 244,45  zł

Termin płatności:    21   dni kalendarzowych

 

 

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Poniżej Zamawiający załącza przykładowy wzór takiego oświadczenia.

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/11/2018
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
CENA
TERMIN PŁATNOŚCI
WARUNKI GWARANCJI
Wadium: 

W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie pobierał wadium.

Terminy
Termin składania ofert: 
22.05.2018 - 10:30
Termin otwarcia ofert: 
22.05.2018 - 11:00
Czas związania ofertą: 
60 dni
Termin wykonania: 

 

1  Termin dostawy sprzętu komputerowego określonego w Pakiecie nr 1 najpóźniej 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy lub tak jak to określono indywidualnie w załącznikach specyfikacji technicznej stanowiącej złącznik do SIWZ.

2  Dostawę sprzętu komputerowego określonego w Pakiecie nr 2, do której stosowana będzie 0% stawka podatku VAT (na podstawie art. 83 Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. Nr 54 poz. 535 z późn. zmn.), Wykonawca zrealizuje w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

3  Termin dostawy oprogramowania określonego w Pakiecie nr 3 najpóźniej 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy lub tak jak to określono indywidualnie w załącznikach specyfikacji technicznej stanowiącej złącznik do SIWZ.

 

 

Opis: 

 

AD/ZP/11/18                                                                                     Poznań, dnia  03-07-2018

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania z podziałem na części (Otwarcie ofert dnia:   22.05.2018 r.).

 

Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że przetarg nieograniczony dotyczący niniejszego postępowania został rozstrzygnięty.

 

I W niniejszym postępowaniu na Pakiet nr 1 oferty złożyły  firmy:

 

1.Vol  System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

Cena netto: 327 446,00  zł

 Cena brutto:  402 758, 58 zł

W tym odwrócony vat : 38 760,52 zł

Termin płatności:        21      dni kalendarzowych

Warunki gwarancji  na laptopy:         36        miesięcy

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena: 60,00 pkt

Termin płatności:  20 pkt

Warunki gwarancji  na laptopy: 20 pkt

RAZEM: 100,00 pkt

 

2.Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

Cena netto: 334 915,00  zł

 Cena brutto: 411 945,45 zł

 W tym odwrócony vat :  41 286,15  zł

 Termin płatności:   21  dni kalendarzowych
Warunki gwarancji  na laptopy: 36   miesięcy

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena: 58,66 pkt

Termin płatności:  20 pkt

Warunki gwarancji  na laptopy: 20 pkt

RAZEM: 98,66  pkt

 

W Pakiecie nr 1 Zamawiający udzieli  zamówienia firmie: Vol  System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego.

 

Umowa z wygranym wykonawcą na PAKIET NR 1 zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż: 16-07-2018

 

 

II W niniejszym postępowaniu na Pakiet nr 2 oferty złożyły  firmy:

 

1.Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

Cena netto: 297 448,00   zł

 Cena brutto: 365 861,04  zł

Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

 

Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24  miesiące

 

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena: 59,43 pkt

Termin płatności:  20 pkt

Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe: 20 pkt

RAZEM: 99,43 pkt

 

2.Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

Cena netto:  294 641,00 zł

 Cena brutto:   362 408,43  zł

Termin płatności:    21   dni kalendarzowych
Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24      miesiące

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena: 60,00 pkt

Termin płatności:  20 pkt

Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe: 20 pkt

RAZEM: 100,00 pkt

 

W Pakiecie nr 2 Zamawiający udzieli  zamówienia firmie: Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań  jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego.

 

Umowa z wygranym wykonawcą na PAKIET NR 2 zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 16-07-2018

 

III W niniejszym postępowaniu na Pakiet nr 3 oferty złożyły  firmy:

 

1.Vol System Sp. z o.o.  ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

Cena netto:  29 303,00    zł

 Cena brutto:  36 042,69   zł

Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

 

Kryteria oceny ofert: 

Cena: 60,00 pkt

Termin płatności:  40 pkt

RAZEM: 100,00 pkt

 

 

2.COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19,  41-400 Mysłowice

Cena netto:  26 215,00 zł

 Cena brutto:   32 244,45  zł

Termin płatności:    21   dni kalendarzowych

 

W Pakiecie nr 3 Zamawiający udzieli  zamówienia firmie: Vol System, Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań jako spełniająca wymogi Zamawiającego.

 

Umowa z wygranym wykonawcą na PAKIET NR 3 zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 16-07-2018

 

Ponadto w Pakiecie nr 3 na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 Ustawy PZP Zamawiający  odrzuca ofertę firmy: COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19,  41-400 Mysłowice.

 

 

 

UZASADNIENIE

Treść oferty firmy COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19,  41-400 Mysłowice,  w  załączniku nr 14 WYKAZU OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , tj.:

Zamawiający wymagał: licencji bezterminowej do zastosowań komercyjnych na 1 stanowisko, natomiast wykonawca w ofercie (Załącznik D2 - WYKAZ OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA) zaproponował: Microsoft OfficeStd 2016 SNGL OLP NL Acadmc o symbolu producenta  021-10539.  

 

Ponadto w/w wykonawca  został wezwany pismem z dnia 24.05.2018r. do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.

Brakującą dokumentację miano przesłać do dnia 06.06.2018r. do godz. 9:00, natomiast wykonawca uzupełniającą dokumentację przesłał elektronicznie dnia 06.06.2018r. o godz. 11:00.

 

W związku z powyższym oferta firmy COMPRO Jolanta Olszewska podlega odrzuceniu.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego dnia: 03-07-2018