Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej.
AD/ZP/79/17
Poznań, 20.10.2017 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej.
Otwarcie OFERT odbyło się w dniu: 20.10.2017 r.
Zamawiający na sfinansowanie całości zamówienia przeznaczył 295 000,00 zł brutto.
Zestawienie OFERT
Do upływu terminu składania ofert złożone zostały oferty:
1) MIRANEX Sp. z o.o.
Ul. Strzeszyńska 33, 60-479 Poznań
Całkowita cena netto: 205 812,50 zł
Całkowita cena brutto: 253 149,38 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): 6 godzin
2) DAXER
Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań
Całkowita cena netto: 203 173,00 zł
Całkowita cena brutto: 249 902,79 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 6 godzin
3) Firma Usługowo-Handlowa „Anna”
Anna Białobrzycka
Ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Całkowita cena netto: 234 246,07 zł
Całkowita cena brutto: 288 122,66 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 24 godzin
4) JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j
Ul. Marcelińska 96B/214
60-324 Poznań
Całkowita cena netto: 212 387,90 zł
Całkowita cena brutto: 261 237,12 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 6 godzin
Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 2.12 E) SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23) SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie.
AD/ZP/79/17 Poznań 14.11.2017r.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej.
Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że przetarg nieograniczony został rozstrzygnięty.
Wybrana została oferta firmy. DAXER
ul. Truskawiecka 1,
60-478 Poznań
Oferta wybranej firmy spełnia wymogi Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie jednak nie wcześniej niż 21.11.2017r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące firmy:
1) MIRANEX Sp. z o.o.
Ul. Strzeszyńska 33, 60-479 Poznań
Całkowita cena netto: 205 812,50 zł
Całkowita cena brutto: 253 149,38 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): 6 godzin
Ocena w kryterium - cena 59,23 pkt.
Ocena w kryterium - termin dostawy 40.00 pkt.
Razem 99,23 pkt.
2) DAXER
Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań
Całkowita cena netto: 203 173,00 zł
Całkowita cena brutto: 249 902,79 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 6 godzin
Ocena w kryterium - cena 60,00 pkt.
Ocena w kryterium - termin dostawy 40.00 pkt.
Razem 100,00 pkt.
3) Firma Usługowo-Handlowa „Anna"
Anna Białobrzycka
Ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Całkowita cena netto: 234 246,07 zł
Całkowita cena brutto: 288 122,66 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 24 godzin
Ocena w kryterium - cena 52,04 pkt.
Ocena w kryterium - termin dostawy 20.00 pkt.
Razem 72,04 pkt.
4) JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j
Ul. Marcelińska 96B/214
60-324 Poznań
Całkowita cena netto: 212 387,90 zł
Całkowita cena brutto: 261 237,12 zł
Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15 SIWZ): do 6 godzin
Ocena w kryterium - cena 57,40 pkt.
Ocena w kryterium - termin dostawy 40.00 pkt.
Razem 97,40 pkt.
|