sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie stanowiska do prototypowania 3D wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotowego stanowiska do laboratorium technika informatyka utworzonego w ramach projektu „Czas zawodowców "
Poznań, dnia 30.01.2015r
AD/ZP/103/2014
OGŁOEZENIE WYNIIKÓW
Dotyczy: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie stanowiska do prototypowania 3D wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotowego stanowiska do laboratorium technika informatyka utworzonego w ramach projektu „Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe"
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nr POKL. 09.02.00-30-001/12
Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa Zamówień Publicznych unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące Firmy:
1. Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań
Cena brutto: 28 228,50 zł
Ocena oferty w kryterium cena: 300,00 pkt (łączna liczba punktów 300,00)
2. SYSTIK Sp. z o.o. Sp. K., ul. Jodłowa 42a/2 61-427 Poznań
Cena brutto: 21 586,50 zł
Ponadto Zamawiający na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy PZP wyklucza Firmę SYSTIK Sp. z o.o. Sp. K., ul. Jodłowa 42a/2 61-427 Poznań z postępowania o udzielenie zamówienia (nie wykazano spełniania warunków udziału w postępowaniu) co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP (oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia).
UZASADNIENIE
Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych został wezwany
do uzupełnienia oferty /pismo AD/ZP/103/14 z dnia 15.01.2015r./
Wykonawca miał uzupełnić ofertę o:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z pkt. 3.2.2) SIWZ
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z pkt. 3.2.3) SIWZ
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.4) SIWZ
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.5) SIWZ
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.6) SIWZ
6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.7) SIWZ
7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, 3 głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, spełniającej minimalne warunki określone w pkt 2.1.2 SIWZ (Załącznik G do SIWZ)
oraz załączenia dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z pkt. 3.8.1) i 2) SIWZ.
Niestety złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż na dzień, w którym upłynął termin składania ofert .
Ogłoszenie zostało zamieszczone w siedzibie Zamawiającego dnia: 30.01.2015r