sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie stanowiska do prototypowania 3D wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotowego stanowiska do laboratorium technika informatyka utworzonego w ramach projektu „Czas zawodowców "

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/103/2014
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Najniższa cena
Koszt SWZ: 
38,00 zł brutto
Wadium: 

500,00 zł brutto

Terminy
Termin składania ofert: 
22.12.2014 - 10:30
Termin otwarcia ofert: 
22.12.2014 - 11:00
Czas związania ofertą: 
60 dni
Termin wykonania: 

  maksymalnie do 30 dni od daty podpisania umowy.

Opis: 

 

                                                                                                                                             Poznań, dnia 30.01.2015r

AD/ZP/103/2014

 

OGŁOEZENIE WYNIIKÓW

 

Dotyczy: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie stanowiska do prototypowania 3D wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotowego stanowiska do  laboratorium technika informatyka utworzonego w ramach projektu „Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe"

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nr POKL. 09.02.00-30-001/12

 

Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa Zamówień Publicznych unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące Firmy:

1.      Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

Cena brutto: 28 228,50 zł

Ocena oferty w kryterium cena:   300,00 pkt          (łączna liczba punktów   300,00)

2.      SYSTIK Sp. z o.o. Sp. K., ul. Jodłowa 42a/2  61-427 Poznań

Cena brutto:  21 586,50 zł

 

            Ponadto Zamawiający na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy PZP wyklucza Firmę SYSTIK Sp. z o.o. Sp. K., ul. Jodłowa 42a/2  61-427 Poznań  z postępowania o udzielenie zamówienia  (nie wykazano spełniania warunków udziału w postępowaniu) co skutkuje odrzuceniem  oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP (oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

UZASADNIENIE

Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych został wezwany

 do uzupełnienia oferty /pismo AD/ZP/103/14 z dnia   15.01.2015r./

Wykonawca miał uzupełnić ofertę o:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z pkt. 3.2.2) SIWZ

2)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z pkt. 3.2.3) SIWZ

3)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.4) SIWZ

4)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.5) SIWZ

5)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.6) SIWZ

6)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zgodnie z pkt. 3.2.7) SIWZ

7)      Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, 3 głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, spełniającej minimalne warunki określone w pkt 2.1.2 SIWZ (Załącznik G do SIWZ)

oraz załączenia dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z pkt. 3.8.1) i 2) SIWZ.

Niestety złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż na dzień, w którym upłynął termin składania ofert .

Ogłoszenie zostało zamieszczone w siedzibie Zamawiającego dnia: 30.01.2015r