Systemy wizyjne

Postępowanie unieważnione
Przetarg unieważniony - opis: 

 

Poznań, dnia 5 lutego 2021 r.

 

 

Postępowanie nr AN/ZP/95/20

 

 

Informacja o unieważnieniu postępowania

 

Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Systemy wizyjne".

 

Działając w trybie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j.: Dz. U z 2019 r., poz. 1843) - zwanej dalej „ustawą Pzp", Zamawiający - Politechnika Poznańska, informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w Pakietach 1 i 2.

 

Uzasadnienie

 

Pakiet 1: System rejestracji światła widzialnego wraz z systemem wizualizacji.

 

Podstawa prawna: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3".

 

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:00 dnia 2 lutego 2021 roku nie wpłynęła żadna oferta.

 

Pakiet 2: Zestaw kamer rejestracji 360 stopniowej z systemem synchronizacji.

 

Podstawa prawna: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3".

 

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:00 dnia 2 lutego 2021 roku nie wpłynęła żadna oferta.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AN/ZP/95/20
Status postępowania: 
unieważnione
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 20%
Okres gwarancji na zestaw - 10%
Wsparcie techniczne świadczone w języku polskim - 10%
Wadium: 

Pakiet 1: 8000 złotych.

Pakiet 2: 5000 złotych.

 

Terminy
Termin składania ofert: 
02.02.2021 - 12:00
Termin otwarcia ofert: 
02.02.2021 - 12:30
Czas związania ofertą: 
60 dni
Termin wykonania: 

Dwa miesiące od podpisania umowy

Opis: 

1.1. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów wizyjnych.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety.

Pakiet 1: System rejestracji światła widzialnego wraz z systemem wizualizacji.

Pakiet 2: Zestaw kamer rejestracji 360 stopniowej z systemem synchronizacji.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod CPV

Nazwa CPV

38651600-9

Kamery cyfrowe

35125300-2

Kamery bezpieczeństwa

32333100-7

Rejestratory obrazu wideo

32234000-2

Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

31710000-6

Sprzęt elektroniczny

 

1.2.        Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane w części II SIWZ.

Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

Dokumenty potwierdzające równoważność, o której mowa w art. 30 ust. 5 PZP należy złożyć wraz z ofertą.

1.3.        Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

1.4.        Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty na jeden lub dwa pakiety.

Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

1.5.        Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest z WRPO, Program Oś priorytetowa  „Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka" Działanie 1.1 „Wsparcie infrastruktury B+R w sektorze nauki". Nr umowy: RPWP.01.01.00-30-0001/18-00.

 

Dokumentacja
SWZ: