HANGAR NA LOTNISKU KĄKOLEWO

Komunikaty: 

.

Komunikat - plik: 
Postępowanie rozstrzygnięte
Wybrana oferta: 

 

Poznań, dnia 24.01.2019 r.

Postępowanie nr AD/ZP/92/18

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. HANGAR NA LOTNISKU KĄKOLEWO

 

Nr postępowania: AD/ZP/92/18 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Politechnika Poznańska

pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

60-965 Poznań

NIP 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym pismem zawiadamia, że

 

I.          Za najkorzystniejszą, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznana oraz wybrana została oferta nr 1 złożona przez:

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

FRISOMAT Sp. z o.o.

Siedziba i adres siedziby:

Grzędy, ul. Aleja Krakowska 61, 05-555 Tarczyn

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca, który złożył ofertę nr 1, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze w/w oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: Cena, Gwarancja i rękojmia na hangar

 

Cena ryczałtowa zaoferowana za wykonanie zamówienia:

netto: 765.000,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)

należny podatek VAT 23%

co daje kwotę brutto: 940.950,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)

Gwarancja i rękojmia na hangar: 36 miesięcy

 

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia na hangar Wykonawca otrzymał 39 punktów

 

Łączna punktacja: 99 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 297 punktów

 

 

II.         Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

FRISOMAT Sp. z o.o.

Siedziba i adres siedziby:

Grzędy, ul. Aleja Krakowska 61, 05-555 Tarczyn

 

Oferta nr 2:

Nazwa (firma) wykonawcy:

Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba i adres siedziby:

Poznań, ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań

 

 

III.        Zamawiający przedstawia nazwy (firmy) i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert,
z wyszczególnieniem przyznanej ofertom punktacji według kryteriów oceny oraz punktację łączną.

 

Oferta nr 1:

Nazwa (firma) wykonawcy:

FRISOMAT Sp. z o.o.

Siedziba i adres siedziby:

Grzędy, ul. Aleja Krakowska 61, 05-555 Tarczyn

W kryterium Cena Wykonawca otrzymał 60 punktów

W kryterium Gwarancja i rękojmia na hangar Wykonawca otrzymał 39 punktów

Łączna punktacja: 99 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 297 punktów

 

Oferta nr 2:

Nazwa (firma) wykonawcy:

Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba i adres siedziby:

Poznań, ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań

Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

 

 

IV.       Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

V.         Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

VI.       Informacja o unieważnieniu postępowania:

Zamawiający nie unieważnił postępowania.

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/92/18
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Gwarancja i rękojmia na hangar - 40%
Wadium: 

10 000,00 zł (słownie: dziesięć  tysięcy złotych)

Terminy
Termin składania ofert: 
21.12.2018 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
21.12.2018 - 10:15
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

30 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany) oraz do 90 dni na roboty budowlane liczone od daty uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę.

Opis: 

 

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadnia pt. „Hangar na lotnisku Kąkolewo".

Zadanie składa się z następujących części:

A. Projektowej

  • wykonanie projektu budowlanego (PB) z zakresu konstrukcji;
  • wykonanie dokumentacji wykonawczej (PW) z zakresu konstrukcji;

B. Wykonawczej

  • wykonanie wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego dokumentacją wykonawczą (PW),
  • wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem fundamentu i wykonanie fundamentu
  • dostawa i montaż konstrukcji i poszycia hangaru wraz z obróbkami blacharskimi i bramami
  • wykonanie robót związanych z uporządkowaniem terenu (wywiezienie zanieczyszczeń i odpadów powstałych w trakcie budowy fundamentów i montażu hangaru)

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny przedmiot zamówienia:

45000000-7    Roboty budowlane

 

Dodatkowe przedmioty:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

44111000-1 - Materiały budowlane

44111200-3 - Cement

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44114000-2 - Beton

44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu

44114200-4 - Produkty betonowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej i roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej z wyjątkiem drzwi i okien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71000000-9 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury i inżynierii

71220000-6 - Usługi projektowe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).

 

3.1.        Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a PZP, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca, który skieruje do wykonywania robót budowlanych swoich pracowników wykazał się zatrudnieniem tych osób w ramach umowy o pracę w okresie, w którym dana czynność ma być wykonywana.

3.2.        Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z:  

- pracami ogólnobudowlanymi;

- montażem infrastruktury technicznej;

- obsługą sprzętu budowlanego i jednostek transportowych (koparka, dźwig, samochód ciężarowy itp.).

 

Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby wykonujące czynności określone przez Zamawiającego w punkcie 3.2. będą przez niego zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, chyba, że przepisy obowiązującego prawa stanowią inaczej.

 

Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, ze ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz
w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do Kierownika prac. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z ww. czynnościami.

 

3.3.        W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

a)  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

b)  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

c)  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

3.4.        W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2 czynności w trakcie realizacji zamówienia:

a)  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;

3.5.        Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2 czynności.

3.6.        W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

3.7.        Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.

3.8.        Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

Dokumentacja