Przetarg nieograniczony- zakup i dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na następujące części (pakiety): PAKIET 1 – papiery kserograficzne, PAKIET 2 – materiały biurowe.

Komunikaty: 

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na następujące części (pakiety):

PAKIET 1 – papiery kserograficzne,

PAKIET 2 – materiały biurowe.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/40/18
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
CENA 60%
TERMIN DOSTAWY 40%
Terminy
Termin składania ofert: 
27.07.2018 - 10:30
Termin otwarcia ofert: 
27.07.2018 - 11:00
Czas związania ofertą: 
30 DNI
Termin wykonania: 

1  Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, przez okres 24 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w załącznikach 5a i 5B do SIWZ.

2  Termin dostawy maksymalnie do 48 godzin.

3  Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 24 godzin.

 

Opis: 

AD/ZP/40/17/4/18                                                                                                                          

  Poznań, dnia 16.10.2018 r.

 

OGŁOSZENIE O WYNIKACH – Pakiet 2

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).

 

PAKIET 2 – Materiały biurowe

Politechnika Poznańska informuje, że Pakiet 2, w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego został rozstrzygnięty.

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na Pakiet 2 firmie:

Daxer

Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 23.10.2018 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na Pakiet 2 ofertę złożyły firmy:

1)            DAXER

                Ul. Truskawiecka 1,

60-478 Poznań

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       260 295,00 zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     320 162,85 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         448 227,99 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       128 065,14zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): do 6 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                    60,00 pkt.

Termin dostawy  40,00 pkt.

RAZEM:              100,00 pkt

 

2)            Firma Usługowo-Handlowa „Anna”

                Anna Białobrzycka

                Ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       274 515,12 zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     337 653,60 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         472 715,04 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       135 061,44 zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): powyżej 6 godzin do 24 godzin

Zamawiający odrzucił ofertę Firmy Usługowo-Handlowej „Anna” Anna Białobrzycka na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

Zaproponowane przez wykonawcę materiały biurowe są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co zostało ocenione na podstawie kart katalogowych produktów oraz próbek. Niezgodności występują w następujących pozycjach formularza cenowego:

Pozycja 11 formularza ofertowego– skoroszyt, a także pozycja 34- taśma PCV, pozycja 51- taśma do maszyn liczących oraz pozycja 72,73- koperty. Próbki załączone do oferty, dotyczące ww.pozycji uniemożliwiają rozpoznanie wyrobu ani jego marki, co było wymagane w SIWZ. Zgodnie z wymogami SIWZ każda próbka powinna umożliwić rozpoznanie wyrobu i jego marki.

Pozycja 71- blok do flipchartów- zamawiających żądał bloku o gramaturze papieru min. 70g, natomiast zaproponowany blok ma gramaturę papieru od 60 do 70g.

 

3)            JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j

                Ul. Marcelińska 96B/214

                60-324 Poznań

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       253 888,26 zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     312 282,56 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         355 443,56 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       101 555,30 zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.5 na Pakiet 2): do 6 godzin

Zamawiający odrzucił ofertę firmy J.T.P. Grocholewski, Datkiewicz S.J., na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

Zaproponowane przez wykonawcę materiały biurowe są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co zostało ocenione na podstawie kart katalogowych produktów oraz próbek. Niezgodności występują w następujących pozycjach formularza cenowego:

Pozycja 41- Zszywacz. Zamawiający żądał w SIWZ zszywacza wykonanego z metalu z plastikowymi elementami, natomiast w ofercie Wykonawca zaproponował zszywacz plastikowy  Taurus 827.

Pozycja 23- Teczka A4 skrzydłowa. Zamawiający żądał w SIWZ teczki o szerokości grzbietu min. 40 mm, natomiast do oferty Wykonawca załączył próbkę o szerokość 20 mm.

Pozycja 71- Blok do flipchartów. Zamawiający żądał w SIWZ bloku o gramaturze papieru min. 70g natomiast zaproponowany blok ma gramaturę papieru od 60 do 70g.

 

 

 

 

AD/ZP/40/11/4/18  

                                                                                                                        Poznań, dnia 12.09.2018 r.

 

OGŁOSZENIE O WYNIKACH – Pakiet 1

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).

 

PAKIET 1 – Papiery kserograficzne

Politechnika Poznańska informuje, że Pakiet 1, w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego został rozstrzygnięty.

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na Pakiet 1 firmie:

Daxer

Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań

Oferta Wykonawcy spełnia wymogi Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 18.09.2018 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na Pakiet 1 ofertę złożyły firmy:

1)            Daxer

                Ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       339 333,00 zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     417 379,59 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         584 331,43 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       166 951,84 zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): do 6 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                    60,00 pkt.

Termin dostawy  40,00 pkt.

RAZEM:              100,00 pkt

2)            JTP Grocholewski, Datkiewicz s.j

                Ul. Marcelińska 96B/214, 60-324 Poznań

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       383 905,80zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     472 204,13 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         661 085,78 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       188 881,65 zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): do 6 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                    53,03 pkt.

Termin dostawy  40,00 pkt.

RAZEM:              93,03 pkt

3)            „RODAN” Sp. z o.o.

                Ul. Górecka 17, 60-201 Poznań

                Cena netto zamówienia podstawowego:                       345 528,60 zł

                Cena brutto zamówienia podstawowego:                     425 000,18 zł

Cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia:         595000,25 zł

Cena brutto zamówienia objętego prawem opcji:       170 000,07 zł

                Termin dostawy (w godzinach , zgodnie z pkt. 15.2 na Pakiet 1): powyżej 6 godzin do 24 godzin

Kryterium oceny i waga:

Cena:                    58,92 pkt.

Termin dostawy  20,00 pkt.

RAZEM:              78,92 pkt.