przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek, - Czas Zawodowców

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU, które należy pobrać ze strony Zamawiającego

UWAGA!

01.07.2014r - w dniu dzisiejszym Zamawiający opublikowal pytania i odpowiedzi do SIWZ, wraz ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

Niniejsze zmiany i postanowienia są wiążące dla Wykonawców w związku z czym muszą być uwzględnione w treści składanej oferty pod rygorem odrzucenia oferty jako nie odpowiadającej treści SIWZ.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/55/14
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
najniższa cena
Terminy
Termin składania ofert: 
02.07.2014 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
02.07.2014 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną zapotrzebowania określającego rodzaj oraz ilość asortymentu w poszczególnej partii dostawy.
2.Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu poczty elektronicznej w celu kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w ciągu 3 dni od podpisania umowy z Zamawiającym
3. Wykonawca zapewni dostawy materiałów do czterech lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, każdorazowo zgodnie z zamówieniem Zamawiającego:
a) Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, Poznań;
b) Politechnika Poznańska, Piotrowo; ul. Jana Pawła II 24, Centrum Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii, Poznań;
c) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 Hipolita Cegielskiego, ul. Ceglana 4, Piła;
d) Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Sikorskiego 18a, Piła
4. Zamówienia dotyczące lokalizacji na terenie miasta Piły nie będą niższe niż 1000 zł brutto. Łączna wartość zamówień dotycząca powyższej lokalizacji nie przekroczy 30% wartości umowy.
5. Czas realizacji zamówienia: do 31 marca 2015 roku lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w formularzu ofertowym w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

 

Opis: 

AD/ZP/55/7/14 Poznań, dnia 18.07.2014r

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe" Nr POKL. 09.02.00-30-001/12.

Politechnika Poznańska zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte.

Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

RODAN Sp. z o.o.
ul. Górecka 17
60-201 Poznań
Oferta firmy wybranej jest najkorzystniejsza dla Zamawiającego.

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 24.07.2014r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły firmy:

1) DAXER Dawid Kruś
ul. Truskawiecka 1
60-478 Poznań
Cena brutto 237 339,69

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę Firmy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP
(treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
W dniu 14.07.2014 Zamawiający wysłał do Firmy pismo wzywające do uzupełniania oferty o załączenie do oferty Próbek materiałów biurowych wykazanych w załączniku w „Formularzu cenowym", który stanowi Załącznik A-1 do niniejszej SIWZ (dot. pozycji: nr 15-17; nr 24; nr 32-34; nr 41-42; nr 49; nr 53-59; nr 74-75). Każda dostarczona próbka powinna umożliwić rozpoznanie wyrobu - zgodnie z pkt. 3.11.4 SIWZ. - Firma załączyła nie wszystkie wymagane przez Zamawiającego próbki.
Jednakże nie uzupełniono oferty o brakujące próbki.

2) Firma Usługowo-Handlowa „Anna"
Anna Białobrzycka
ul. Wodna 18
62-200 Gniezno
Cena brutto: 108 321,06

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę Firmy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP
(treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
W dniu 14.07.2014 Zamawiający wysłał do Firmy pismo wzywające do uzupełniania oferty o załączenie dokumentów (oświadczeń lub certyfikatów lub kart charakterystyki) wystawionych przez producenta proponowanego artykułu równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego jako spełniającego określone w SIWZ kryteria, dla każdego oferowanego produktu oddzielnie potwierdzających zgodność zamienników z wymaganiami określonymi w pkt 1.22 SIWZ (dotyczy jedynie materiałów eksploatacyjnych) - zgodnie z zapisem pkt. 3.11.1 SIWZ.
Dostarczone przez Firmę dokumenty nie potwierdzają, że proponowany asortyment jest fabrycznie nowy, wykonany ze 100% nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie poddany procesowi ponownego napełniania, nie regenerowany, ani nie refabrykowany, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku oraz nie zostało potwierdzone, że oferowane produkty są wyprodukowane zgodnie z aktualnymi normami ISO 9001 i ISO 14001, a wydajność tonerów jest badana zgodnie z normami ISO/IEC 19752 (dotyczy tonerów monochromatycznych) i ISO/IEC 19798 (dotyczy tonerów kolorowych).
Zgodnie z linią orzecznictwa KIO Zamawiający nie może wezwać po raz drugi Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.
Ponadto z dokumentacji, którą Firma załączyła wynika, że proponowane przez Firmę tonery mają mniejszą wydajność niż wymagana przez Zamawiającego.
Na marginesie Zamawiający dodaje, że do oferty Wykonawca załączył wykaz dostaw, który nie spełnia wymagań określonych w SIWZ zgodnie z pkt. 2.1.2 SIWZ.
Zamawiający nie wezwał Firmy do uzupełnienia o w/w dokument w trybie art. 25 ze względu na to, że oferta podlegałaby odrzuceniu pomimo jego złożenia zgodnie z wymaganiami SIWZ

3) Zakłady Techniki Biurowej
INFOBIUROTECHNIKA sp. z o.o.
ul. Promienista 121
60-141 Poznań
Cena brutto: 257 754,76 zł

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę Firmy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP
(treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
W dniu 14.07.2014 Zamawiający wysłał do Firmy pismo wzywające do uzupełniania oferty o załączenie do oferty Próbek materiałów biurowych wykazanych w załączniku w „Formularzu cenowym", który stanowi Załącznik A-1 do niniejszej SIWZ (dot. pozycji: nr 15-17; nr 24; nr 32-34; nr 41-42; nr 49; nr 53-59; nr 74-75). Każda dostarczona próbka powinna umożliwić rozpoznanie wyrobu - zgodnie z pkt. 3.11.4 SIWZ.
Jednakże nie uzupełniono oferty o brakujące próbki

4) BIURO PLUS
B. Krępa, W. Krępa Sp. j.
ul. Piaskowa 4
65-209 Zielona Góra
Cena brutto: 94 844,32 zł

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę Firmy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP
(treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
W dniu 14.07.2014 Zamawiający wysłał do Firmy pismo z prośbą o wyjaśnienie treści złożonej oferty w zakresie wskazania przez Wykonawcę czy załączone przez Państwa tonery są zgodne z SIWZ, gdyż według Zamawiającego:
• Poz. 115 - Toner czarny do drukari Brother DCP-9270CDN (6000 stron) - wykonawca zaoferował toner E-Primo eB325BN - produkt niezgodny ze specyfikacją - toner ma wydajność 4000 stron - w załączeniu wydruk ze strony producenta,
• Poz. 116 - Toner cyan/magneta/yellow/ do drukarki Brother DCP-9270CDN (6000 stron) - wykonawca zaoferował tonery E-Primo eB325Y/C/M - produkty niezgodne ze specyfikacją - tonery mają wydajność po 3500 stron - w załączeniu wydruk ze strony producenta.
Ponadto potwierdzają to dokumenty dołączone przez Firmę do oferty.

Zamawiający prosił również o wyjaśnienie czy materiały określone w poz. 116 są kompatybilne z drukarką Brother DCP-9270CDN, czy składają się z trzech osobnych kaset.
Ponadto Zamawiający wezwał do uzupełnienia oferty na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, o załączenie dokumentów (oświadczeń lub certyfikatów lub kart charakterystyki) wystawionych przez producenta proponowanego artykułu równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego jako spełniającego określone w SIWZ kryteria, dla każdego oferowanego produktu oddzielnie potwierdzających zgodność zamienników z wymaganiami określonymi w pkt 1.22 SIWZ (dotyczy jedynie materiałów eksploatacyjnych), który mówi o tym, że: wszystkie oferowane produkty równoważne (zamienniki) muszą być „fabrycznie nowe". Zamawiający rozumie pod pojęciem „fabrycznie nowe" produkt wykonany ze 100% nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie poddany procesowi ponownego napełniania, nie regenerowany, ani nie refabrykowany, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Zamawiający prosił o przesłanie stosownego pisma wystawionego przez producenta potwierdzającego, że materiały z poz. 103, 112, 115 i 116 są fabrycznie nowe.
Firma przysłała tylko pismo potwierdzające, że proponowane tonery nie zapewniają wymaganej wydajności przez Zamawiającego.

5) RODAN Sp. z.o.o
ul. Górecka 17
60-201 Poznań
Cena brutto: 216 600,00 zł
Ocena oferty w kryterium cena: 400,00 pkt- (łączna liczba punktów 400,00).

6) Lyreco Polska S.A.
Ul. Sokołowska 33
05-806 Komorów
Cena brutto: 237 563,23 zł
Ocena oferty w kryterium cena: 364,70 pkt- (łączna liczba punktów 364,70).