Page 10 - My FlipBook
P. 10
e Week 2014

Z okazji Dni Papieskich Uczelnię od- mówił o roli przesłania Ojca Święte- na była archiwalna płyta Radia Afera
wiedził wybitny reżyser Krzysztof Za- go w kształtowaniu młodych charak- zawierająca materiały wspomnienio-
nussi, który z charakterystyczną dla terów. Zwrócił przy tym szczególną we o Janie Pawle II.
siebie swadą opowiadał anegdoty uwagę na słowa Papieża: Musicie od
z powstawania filmu Z dalekiego kra- siebie wymagać. Nawet gdyby inni od Dni Papieskie dobiegły końca, a or-
ju. Młodzież miała okazję uczestni- was nie wymagali. ganizatorzy mają nadzieję, że udało
czyć w wieczorze poezji poświęconej im się wnieść swój niewielki wkład
Janowi Pawłowi II, a także obejrzeć Ważnym elementem Dni Papieskich w popularyzowanie przesłania Ojca
film Jan Paweł II – Odnowiciel Mo- było specjalne wydanie „Głosu Po- Świętego.
wy Polskiej z komentarzem Profeso- litechniki” poświęconego wyłącznie
ra Stanisława Mikołajczaka. Podczas Ojcu Świętemu (można je znaleźć na JS
spotkania z Rektorem Politechniki Po- stronach www.info.put.poznan.pl/
znańskiej, prof. Tomasz Łodygowski glos). Wraz z „Głosem” dystrybuowa-

CASE C ase Week jest jednym ponad 200 studentów! Wielu z nich
WEEK z największych projek- nawiązało bliższy kontakt z firmą,
2014 tów organizowanych a nawet otrzymało propozycję pracy.
przez IAESTE Polska. To
– studia to cykl warsztatów, których celem jest Osoby, którym same warsztaty nie
nie wszystko! nawiązanie bliskiej współpracy mię- wystarczyły, mogły wziąć udział
dzy firmą a studentem. Warsztat w debacie na temat kluczowych umie-
Gdyby pięć lat temu, kiedy wzbogaca kompetencje studentów jętności w uczeniu się przez całe ży-
projekt Case Week racz- poprzez tzw. studium przypadku, cie, organizowaną przez Centrum Ję-
kował, ktoś powiedział, że czyli praktyczne szkolenia na kon- zyków i Komunikacji. To nie studenci,
w 2014 roku dobijemy do 14 kretnych przykładach. Uczestnictwo a dyrektorzy działów HR odpowiadali
warsztatów organizowanych niesie obopólne korzyści: zarówno na zadane pytania oraz podpowiada-
przez największe, prestiżo- dla przyszłego pracownika, który ma li, jak być atrakcyjnym na rynku pra-
we firmy w Poznaniu, to usły- szansę zweryfikowania swoich umie- cy. Debata cieszyła się bardzo dużym
szałby, że buja w obłokach. jętności i nabycia nowych, cennych zainteresowaniem, co potwierdza wy-
A jednak udało się! doświadczeń, jak i potencjalnego pełniona po same brzegi trzystuoso-
pracodawcy korzystającego z okazji bowa Aula w Centrum Wykładowym.
poznania środowiska akademickiego
i wychwycenia zdolnego, ambitnego Akcja Promocyjna projektu IAESTE
pracownika lub stażysty. Case Week oraz debaty zaczęła się na
Tragach Politechniki Poznańskiej, pod-
W tym roku Case Week odbył się czas których zajmowaliśmy stanowi-
w dniach 1-15 kwietnia, na ośmiu sko obok wielu renomowanych firm.
najlepszych uczelniach technicznych Fotorelacja z wydarzeń na stronie
w Polsce. Przy organizacji tego wyda- http://www.iaeste.put.poznan.pl oraz
rzenia podjęliśmy współpracę z firma- na fan page’u IAESTE Poznań na fa-
mi: B & R, Boston Cognifide, Empik cebooku w albumie Case Week 2014.
School, Imperial Tobacco, Inea, Kom-
pania Piwowarska, Pekabex, Phoenix Wiktoria Król
Contact, Roche, Samsung, Solaris Koordynator
oraz The Boston Consulting Group. Grupy Public Relations
Najbardziej pożądanymi kierunkami Komitetu Lokalnego
studiów były: informatyka, automaty- IAESTE Poznań
ka i robotyka, mechatronika, mecha-
nika i budowa maszyn, elektrotechni-
ka i energetyka. Zrealizowaliśmy 14
warsztatów, w których wzięło udział

8 GŁOS POLITECHNIKI | MAJ | CZERWIEC 2014
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15