RD/ZP/43/22 Sprzedaż i dostawa elementów laboratorium cyberbezpieczeństwa i robotyki oraz mebli dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części.

Komunikaty: 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego

 

Przetarg nieograniczony dotyczący sprzedaży i dostawy elementów laboratorium cyberbezpieczeństwa i robotyki oraz mebli dla projektu Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:

Pakiet I Sprzedaż i dostawa części robotów w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów  i osprzętu elektronicznego.

Pakiet II Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów w zakresie mebli laboratoryjnych.

Pakiet III Sprzedaż i dostawa sprzętu do laboratorium cyberbezpieczeństwa w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów i drukarki 3D (elementy programowalne).

12.07.2022r - Zamawiający opublikował Informację o kwocie jaką zamawiajacy przeznaczył na realizację zamówienia

12.07.2022r - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert treść pisma znajduje się w załączeniu "KOMUNIKATY"

05.09.2022 - ZAMAWIAJĄCY W DNIU DZISIEJSZYM OPUBLIKOWAŁ ROZSTRZYGNIĘCIE - UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE PAKIETU I i PAKIETU II. PISMO W ZAŁĄCZENIU.

PAKIET III zostanie rozstrzygnięty w najszybszym możliwym terminie.

13.09.2022 - ZAMAWIAJĄCY OPUBLIKOWAŁ W DNIU DZISIEJSZYM ROZSTRZYGNIĘCIE PAKIETU III

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
RD/ZP/43/22
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
Tryb podstawowy bez negocjacji
Kryteria oceny: 
Cena – 60 %
KRYTERIUM JAKOŚCIOWE - 40%
Terminy
Termin składania ofert: 
12.07.2022 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
12.07.2022 - 11:00
Czas związania ofertą: 
90 dni - Zgodnie z pkt. 10.1 SWZ
Termin wykonania: 

Pakiet I

 

DOSTAWA ELEMENTÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KTÓRYCH NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

DOSTAWA ELEMENTÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UJĘTYCH W WYKAZIE PRODUKTÓW, DLA KTÓRYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy.

Następnego dnia roboczego po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potwierdzeniu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki zamówienia dla sprzętu do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT.

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa wszystkich elementów zamówienia, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 60 dni od terminu rozpoczęcia dostawy.

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 60 dni od terminu rozpoczęcia dostawy.

 

Pakiet II

 

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAWY

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAWY (w tym dostawa wszystkich elementów zamówienia, montaż i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 40 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

 

 

 

Opis: 

 

RD/ZP/43/22                                                                                                                                    Poznań, dnia 13.09.2022r.

 

 

OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘTYM POSTĘPOWANIU – PAKIET III

 

Przetarg nieograniczony dotyczący sprzedaży i dostawy elementów laboratorium cyberbezpieczeństwa

i robotyki oraz mebli dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”, z podziałem na części:

Pakiet I Sprzedaż i dostawa części robotów w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów  i osprzętu elektronicznego.

Pakiet II Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów w zakresie mebli laboratoryjnych.

Pakiet III Sprzedaż i dostawa sprzętu do laboratorium cyberbezpieczeństwa w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów i drukarki 3D (elementy programowalne).

 

 

DOTYCZY PAKIETU III

 

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte – PAKIET III

 

Politechnika Poznańska udzieliła zamówienia firmie – na PAKIET III:

 

Nazwa X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

adres Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów

telefon 530815462

e-mail przetargi@x3dshop.com

NIP 8421781039 REGON 383791980

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż  14.09.2022.r

 

 

Zamawiający w dniu 05.09.2022r przekazał informację o rozstrzygniętym- UNIEWAŻNIENIU PAKIETU I oraz PAKIETU II. Informacja została zamieszczona na stronie internetowej PP oraz w miniPortalu

 

 

 

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu ofertę złożyły następujące firmy:

 

Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

Pakiet I – Sprzedaż i dostawa części robotów w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów  i osprzętu elektronicznego

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na Pakiet I - UNIEWAŻNIENIE

Pakiet II – Sprzedaż i dostawa elementów laboratoriów w zakresie mebli laboratoryjnych

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na Pakiet II - UNIEWAŻNIENIE

Pakiet III – Sprzedaż i dostawa sprzętu do laboratorium cyberbezpieczeństwa w zakresie mikrokontrolerów, mikrokomputerów i drukarki 3D (elementy programowalne).

Nazwa X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

adres Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów

telefon 530815462

e-mail przetargi@x3dshop.com

NIP 8421781039 REGON 383791980

Całkowita cena netto:                                                  71 838,00 zł

Całkowita cena brutto (23% VAT):                        88 360,74 zł

Kryterium 1 – Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia.

Proszę wybrać jedną z opcji .

X skrócenie czasu o 20 dni, tj. do 40 dni

Kryterium 2 - Dostarczenie dodatkowych urządzeń opisanych w załączniku nr 8 C, w kartach produktu nr KRCB1/1, KRCB1/2, KRCB1/3, KRCB1/4, KRCB1/5, KRCB1/6, KRCB1/7, KRCB1/8, KRCB1/9, KRCB1/10, KRCB1/11, KRCB1/12, KRCB1/13 i KRCB1/14 w ilościach wskazanych w tym załączniku.

X Tak

Kryterium 3 – Dostarczenie dodatkowych urządzeń opisanych w karcie produktu nr KRCB2/1 w ilości 48 sztuk.

X Tak

Kryterium 4 – Dostarczenie dodatkowych urządzeń opisanych w karcie nr KRCB3/1 w ilości 48 sztuk i w karcie nr KRCB3/2 w ilości 48 sztuk.

X Tak

Kryterium 5 – Dostarczenie pojemników na elementy stanowiące przedmiot zamówienia, np. z tworzywa sztucznego, z pokrywą, o wymiarach min. 37x25x12 cm – maks. 40x30x15 cm, w ilości 48 szt.

X Tak

Kryterium oceny i waga:

cena :                                    60,00

kryterium 1:                     10,00

kryterium 2:                     10,00

kryterium 3:                       5,00

kryterium 4:                        5,00

kryterium 5:                       10,00

RAZEM:                               100,00

 

               

                 

                                                                                                                             

 

 

Dokumentacja