przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej

Komunikaty: 

 

 

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/74/17
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Kryteria jakościowe -40%
Terminy
Termin składania ofert: 
12.10.2017 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
12.10.2017 - 10:00
Czas związania ofertą: 
60
Termin wykonania: 

5.   Termin wykonania zamówienia

 

5.1.Zamawiający podzielił realizację zamówienia w ramach Pakietów na dostawy realizowane zgodnie z określonymi poniżej etapami.

 

a)      Pakiet I

 

PAKIET I

ETAP I
DOSTAWA SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA, DLA KTÓRYCH NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

ETAP II
DOSTAWA SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA UJĘTYCH W WYKAZIE PRODUKTÓW, DLA KTÓRYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy.

Następnego dnia roboczego po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potwierdzeniu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zamówienia dla sprzętu do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT.

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa sprzętu, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy w ramach etapu I.

15 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy w ramach etapu II.

 

b)      Pakiet II

 

PAKIET II

ETAP I
DOSTAWA SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA, DLA KTÓRYCH NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

ETAP II
DOSTAWA SPRZĘTÓW I WYPOSAŻENIA UJĘTYCH W WYKAZIE PRODUKTÓW, DLA KTÓRYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI VAT

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy.

Następnego dnia roboczego po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potwierdzeniu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zamówienia dla sprzętu do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT.

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa sprzętu, procedura odbiorowa, instruktaż)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy w ramach etapu I.

15 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy w ramach etapu II.

 

 

 

 

 

 

c)      Pakiet III

 

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa wyposażenia, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 40 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

 

d)     Pakiet IV

 

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa wyposażenia, procedura odbiorowa)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

 

e)      Pakiet V

 

TERMIN ROZPOCZĘCIA REALIZACJI DOSTAW

Następny dzień roboczy po podpisaniu umowy

TERMIN ZAKOŃCZENIA REALIZACJI DOSTAW (w tym dostawa, procedura odbiorowa, instruktaż (jeśli wykonawca zobowiązał się do przeprowadzenia instruktażu w ofercie)

Zgodnie z ofertą Wykonawcy - nie dłużej niż 14 dni od dnia rozpoczęcia realizacji dostawy.

 

5.2.  W związku z koniecznością wystąpienia do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie wydania zaświadczenia upoważniającego do zastosowania zerowej stawki podatku VAT na dostawę produktów (na podstawie art. 83 Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. Nr 54 z późn. zmn.), Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy wykaz produktów, do którego istnieje możliwość zastosowania zerowej stawki podatku VAT sporządzony w formie tabelarycznej. Niniejsze zestawienie będzie zawierać pełną nazwę i symbol produktu, ilość produktów, do których zastosowana będzie zerowa stawka podatku VAT, oraz jego wartość jednostkową i łączną.

5.3.  Realizacja dostaw dla sprzętów ujętych w wykazie produktów, dla których istnieje możliwość zastosowania 0% stawki VAT (pkt 5.2), rozpocznie się – zgodnie z tabelą w pkt. 5.1 a) i b) – po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potwierdzeniu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zamówienia dla sprzętu do którego stosowana będzie 0% stawka podatku VAT. Zamawiający przewiduje, że informacja, o której mowa powyżej, zostanie przekazana Wykonawcy w terminie do 45 dni po podpisaniu umowy.

5.4.  Realizacja dostaw dla sprzętów, dla których nie istnieje możliwość zastosowania 0% stawki VAT (pkt 5.2), rozpocznie się zgodnie z zapisami tabeli w pkt. 5.1 a), b).

5.5.  Realizacja dostaw w ramach Pakietu III, Pakietu IV i Pakietu V rozpocznie się zgodnie z zapisami tabeli w pkt. 5.1. c), d) i e).

5.6.  Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym daty i godziny wykonania każdej dostawy, do każdej lokalizacji. Czas realizacji każdej z dostaw musi być zgodny z terminem określonym w ofercie Wykonawcy i nie może być dłuższy niż:

60 dni w ramach Pakietu I, II, IV,

40 dni w ramach Pakietu III,

14 dni w ramach Pakietu V.

Poprzez dostawę Zamawiający rozumie przeprowadzenie wszystkich czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, a w szczególności dostarczenie i wniesienie sprzętów ich montaż, instalację i konfigurację, przeprowadzenie instruktaży oraz dokonanie przez Zamawiającego czynności odbiorowych.

5.7.  Zamawiający dopuszcza skrócenie czasu realizacji dostaw zgodnie z kryteriami jakościowymi opisanymi w pkt. 15:

kryterium nr 2 w Pakiecie I,

kryterium nr 2 w Pakiecie II,

kryterium nr 3 w Pakiecie III,

kryterium nr 2 w Pakiecie IV.

5.8.  Maksymalny łączny czas realizacji zamówienia wyniesie nie więcej niż 60 dni.

 

Opis: 

AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 10.01.2018.r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów zajęć specjalistycznych

W wyniku oczywistej omyłki rachunkowej, Zamawiający zamieścił błędną sumę punktów w kryterium oceny ofert, która ostatecznie nie wpływa na wynik postępowania.

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet I.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na PAKIET I firmie:

KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. K
Ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań
Całkowita cena brutto: 206 733,48 zł

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 22.12.2017 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET I ofertę złożyła firma:

1) KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. K
Ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań
Całkowita cena brutto: 206 733,48 zł

Kryterium nr 1 - Gwarancja na drukarki i czytniki kodów
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na drukarki laserowe oraz drukarki etykiet oraz dodatkowego okresu gwarancji na czytniki kodów. - dodatkowy okres gwarancji na drukarki laserowe i drukarki etykiet: co najmniej 12 miesięcy, tj. łącznie co najmniej 24 miesiące, oraz dodatkowy okres gwarancji na czytniki kodów: co najmniej 12 miesięcy, tj., łącznie co najmniej 48 miesięcy.

Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 60 dni (standardowy czas realizacji Etapu I)

Kryterium nr 3 - Druk dwustronny i moduł RFID
Zapewnienie funkcjonalności druku dwustronnego przez drukarki kart zbliżeniowych oraz zapewnienie modułu RFID dla drukarek etykiet. nie

Kryterium nr 4 - Przekątna monitorów interaktywnych
Zapewnienie monitorów interaktywnych o zwiększonej przekątnej ekranu we wszystkich lokalizacjach. nie
Kryterium nr 5 - Funkcja wideotelefonu
Zapewnienie telefonów Voip oraz telefonów systemowych wyposażonych funkcję wideotelefonu. Nie

BYŁO:
Kryterium oceny i waga:
Cena: 58,39 pkt.
Parametry techniczne 10,00 pkt.
RAZEM: 68,00 pkt.

PO PORAWIENIU OMYŁKI JEST:

Kryterium oceny i waga:
Cena: 58,39 pkt.
Parametry techniczne 10,00 pkt.
RAZEM: 68,39 pkt.

2) COMPARTEC Rafał Zdzichowski
Ul. Księżycowa 11/9
62-020 Swarzędz
Całkowita cena brutto: 201 197,27 zł

Po prawieniu omyłki rachunkowej całkowita cena brutto: 201 197,30 zł brutto

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę firmy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP).
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W dniu 10.11.2017 Zamawiający wysłał prośbę o wyjaśnienie treści złożonej oferty, z treści wyjaśnienia wynika że oferowany sprzętu nie spełnia wymagań SIWZ.

Kryterium nr 1 - Gwarancja na drukarki i czytniki kodów
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na drukarki laserowe oraz drukarki etykiet oraz dodatkowego okresu gwarancji na czytniki kodów. - dodatkowy okres gwarancji na drukarki laserowe i drukarki etykiet: co najmniej 12 miesięcy, tj. łącznie co najmniej 24 miesiące, oraz dodatkowy okres gwarancji na czytniki kodów: co najmniej 12 miesięcy, tj., łącznie co najmniej 48 miesięcy.

Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji Etapu I o 20 dni)

Kryterium nr 3 - Druk dwustronny i moduł RFID
Zapewnienie funkcjonalności druku dwustronnego przez drukarki kart zbliżeniowych oraz zapewnienie modułu RFID dla drukarek etykiet. tak

Kryterium nr 4 - Przekątna monitorów interaktywnych
Zapewnienie monitorów interaktywnych o zwiększonej przekątnej ekranu we wszystkich lokalizacjach. tak
Kryterium nr 5 - Funkcja wideotelefonu
Zapewnienie telefonów Voip oraz telefonów systemowych wyposażonych funkcję wideotelefonu. nie

Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 36,00 pkt.
RAZEM: 96,00 pkt.

 

AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 13.12.2017 r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pakiet III Sprzedaż i dostawa elementów systemów alarmowych, sterowania oświetleniem i automatyki

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet III
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:
COMPARTEC Rafał Zdzichowski
Ul. Księżycowa 11/9
62-020 Swarzędz
Całkowita cena brutto: 300 999,97 zł
Poprawienie omyłki rachunkowej: Całkowita cena brutto: 300 999,94 zł

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 14.12.2017 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET III ofertę złożyła firma:

1) COMPARTEC Rafał Zdzichowski
Ul. Księżycowa 11/9
62-020 Swarzędz
Całkowita cena brutto: 300 999,97 zł
Poprawienie omyłki rachunkowej: Całkowita cena brutto: 300 999,94 zł

Kryterium nr 1 - Gwarancja
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji dla wszystkich sprzętów ujętych w Pakiecie III. dodatkowy okres gwarancji: 12 miesięcy, tj. łącznie 24 miesiące
Kryterium nr 2 - Wyposażenie zastępcze
Zapewnienie wyposażenia zastępczego w okresie gwarancji określonym w załączniku nr 3 do SIWZ nie
Kryterium nr 3 - Czas realizacji zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia. do 20 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)
Kryterium nr 4 - Dodatkowe panele dotykowe
Zapewnienie dwóch dodatkowych paneli dotykowych. tak
Kryterium nr 5- Zapewnienie dodatkowej funkcjonalności stanowisk automatyki budynkowej
tak
Kryterium nr 6 - Zapewnienie dodatkowej funkcjonalności stanowisk automatyzacji oświetlenia
tak
Kryterium nr 7 - Zwiększenie ilości wiązek podczerwieni
Zapewnienie większej ilości wiązek podczerwieni w aktywnej barierze podczerwieni
tak
Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 35,00 pkt.
RAZEM: 95,00 pkt.

AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 11.12.2017.r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów zajęć specjalistycznych

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet I.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na PAKIET I firmie:
KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. K
Ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań
Całkowita cena brutto: 206 733,48 zł

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 22.12.2017 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET I ofertę złożyła firma:

1) KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. K
Ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań
Całkowita cena brutto: 206 733,48 zł

Kryterium nr 1 - Gwarancja na drukarki i czytniki kodów
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na drukarki laserowe oraz drukarki etykiet oraz dodatkowego okresu gwarancji na czytniki kodów. - dodatkowy okres gwarancji na drukarki laserowe i drukarki etykiet: co najmniej 12 miesięcy, tj. łącznie co najmniej 24 miesiące, oraz dodatkowy okres gwarancji na czytniki kodów: co najmniej 12 miesięcy, tj., łącznie co najmniej 48 miesięcy.

Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 60 dni (standardowy czas realizacji Etapu I)

Kryterium nr 3 - Druk dwustronny i moduł RFID
Zapewnienie funkcjonalności druku dwustronnego przez drukarki kart zbliżeniowych oraz zapewnienie modułu RFID dla drukarek etykiet. nie

Kryterium nr 4 - Przekątna monitorów interaktywnych
Zapewnienie monitorów interaktywnych o zwiększonej przekątnej ekranu we wszystkich lokalizacjach. nie
Kryterium nr 5 - Funkcja wideotelefonu
Zapewnienie telefonów Voip oraz telefonów systemowych wyposażonych funkcję wideotelefonu. Nie
Kryterium oceny i waga:
Cena: 58,39 pkt.
Parametry techniczne 10,00 pkt.
RAZEM: 68,00 pkt.

2) COMPARTEC Rafał Zdzichowski
Ul. Księżycowa 11/9
62-020 Swarzędz
Całkowita cena brutto: 201 197,27 zł

Po prawieniu omyłki rachunkowej całkowita cena brutto: 201 197,30 zł brutto

Politechnika Poznańska odrzuciła ofertę firmy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP).
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W dniu 10.11.2017 Zamawiający wysłał prośbę o wyjaśnienie treści złożonej oferty, z treści wyjaśnienia wynika że oferowany sprzętu nie spełnia wymagań SIWZ.

Kryterium nr 1 - Gwarancja na drukarki i czytniki kodów
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na drukarki laserowe oraz drukarki etykiet oraz dodatkowego okresu gwarancji na czytniki kodów. - dodatkowy okres gwarancji na drukarki laserowe i drukarki etykiet: co najmniej 12 miesięcy, tj. łącznie co najmniej 24 miesiące, oraz dodatkowy okres gwarancji na czytniki kodów: co najmniej 12 miesięcy, tj., łącznie co najmniej 48 miesięcy.

Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji Etapu I o 20 dni)

Kryterium nr 3 - Druk dwustronny i moduł RFID
Zapewnienie funkcjonalności druku dwustronnego przez drukarki kart zbliżeniowych oraz zapewnienie modułu RFID dla drukarek etykiet. tak

Kryterium nr 4 - Przekątna monitorów interaktywnych
Zapewnienie monitorów interaktywnych o zwiększonej przekątnej ekranu we wszystkich lokalizacjach. tak
Kryterium nr 5 - Funkcja wideotelefonu
Zapewnienie telefonów Voip oraz telefonów systemowych wyposażonych funkcję wideotelefonu. nie

Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 36,00 pkt.
RAZEM: 96,00 pkt.


AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 07.12.2017r.
OGŁOSZENIE
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pakiet IV Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów specjalistycznych w zakresie mebli

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet IV.
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia na PAKIET IV firmie:
OFFiCE projekt sp. z o.o.
Ul. Obornicka 229
60-650 Poznań

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego
Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 19.12.2017 r.
Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET IV ofertę złożyła firma:

1) KOMPLEKS S.C. Ł. CICHOWLAS - J. GLAPIAK
Ul. Rejtana 185
64-100 Leszno
Całkowita cena brutto: 173 320,53 zł

Oferta firmy została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP).
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W dniu 10.11.2017 Zamawiający wysłał prośbę o wyjaśnienie treści złożonej oferty, natomiast firma nie wyjaśniła treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
Kryterium nr 1 - Gwarancja
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na produkty Pakietu IV. - dodatkowy okres gwarancji 24 miesiące, tj. łącznie 48 miesięcy
Kryterium nr 2 - Czas realizacji zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia. - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)
Kryterium nr 3 - Poprawa ergonomii krzeseł biurowych
Zapewnienie krzeseł biurowych o parametrach poprawiających ergonomię - tak
Kryterium nr 4 - Wzmocnienie konstrukcji biurek
Zapewnienie wzmocnienie konstrukcji wszystkich biurek poprzez zastosowanie metalowych stelaży. - tak
Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 40,00 pkt.
RAZEM: 100,00 pkt.
2) OFFiCE projekt sp. z o.o.
Ul. Obornicka 229
60-650 Poznań
Całkowita cena brutto: 232 980,45 zł
Kryterium nr 1 - Gwarancja
Zapewnienie dodatkowego okresu gwarancji na produkty Pakietu IV - dodatkowy okres gwarancji 24 miesiące, tj. łącznie 48 miesięcy
Kryterium nr 2 - Czas realizacji zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji zamówienia - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)
Kryterium nr 3 - Poprawa ergonomii krzeseł biurowych
Zapewnienie krzeseł biurowych o parametrach poprawiających ergonomię - tak
Kryterium nr 4 - Wzmocnienie konstrukcji biurek
Zapewnienie wzmocnienie konstrukcji wszystkich biurek poprzez zastosowanie metalowych stelaży- tak

Kryterium oceny i waga:
Cena: 44,64 pkt.
Parametry techniczne 40,00 pkt.
RAZEM: 84,64 pkt.

AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 01.12.2017.r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia studia telewizyjno-fotograficznego

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet II
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:
TR BROADCAST SPÓŁKA Z O.O.
Ul. KOPANINA 85A
60-105 POZNAŃ

Całkowita cena brutto: 521 864,40 zł
Oferta Firmy spełnia wymogi Zamawiającego

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 05.12.2017 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET II ofertę złożyła jedna firma:

TR BROADCAST SPÓŁKA Z O.O.
Ul. KOPANINA 85A
60-105 POZNAŃ
Całkowita cena brutto: 521 864,40 zł

Kryterium nr 1 - Wyposażenie zastępcze
Zapewnienie wyposażenia zastępczego w okresie gwarancji określonym w Załącznik nr 2 do SIWZ. - nie
Kryterium nr 2 - Czas realizacji Etapu I zamówienia
Zapewnienie możliwie najkrótszego czasu realizacji Etapu I zamówienia. - do 60 dni (standardowy czas realizacji Etapu I)
Kryterium nr 3 - Dostawa oprogramowania do grafiki rastrowej w pakiecie programów - nie
Kryterium nr 4 - Zapewnienie dodatkowego instruktażu
Zapewnienie instruktażu do oprogramowania z grafiki rastrowej oraz instruktażu do montażu wideo. - nie
Kryterium nr 5 - Dodatkowe body aparatu cyfrowego wraz z akcesoriami
Dostawa jednego dodatkowego aparatu cyfrowego wraz z akcesoriami do lokalizacji L1 - nie
Kryterium nr 6 - Stół do fotografii bezcieniowej
Dostawa dwóch stołów do fotografii bezcieniowej na aluminiowej ramie do lokalizacji L1 i L2. - tak
Kryterium nr 7 - Światłomierze
Dostawa dwóch światłomierzy cyfrowych do pomiaru światła min. zastanego i błyskowego - nie
Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 3,00 pkt.
RAZEM: 63,00 pkt.

 

10.11.2017 Zamawiający opublikował Informację o ROZSTRZYGNIĘTYM POSTĘPOWANIU DOT. PAKIETU V

AD/ZP/74/17 Poznań, dnia 10.11.2017r.

OGŁOSZENIE

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 4 oraz oprogramowania w ramach projektu „Czas zawodowców BIS - zawodowa Wielkopolska". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pakiet I Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów zajęć specjalistycznych
Pakiet II Sprzedaż i dostawa wyposażenia studia telewizyjno-fotograficznego
Pakiet III Sprzedaż i dostawa elementów systemów alarmowych, sterowania oświetleniem i automatyki
Pakiet IV Sprzedaż i dostawa wyposażenia stanowisk laboratoriów specjalistycznych w zakresie mebli
Pakiet V Dostawa specjalistycznego oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learningowych

Politechnika Poznańska zawiadamia, że niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało rozstrzygnięte na Pakiet V
Politechnika Poznańska udzieli zamówienia firmie:

eTechnologie Sp. z o.o.
Ul. Strzelecka 8/1
70-381 Szczecin

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi ZamawiającegoUmowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż 14.11.2017 r.

Informujemy również, iż w niniejszym postępowaniu na PAKIET V ofertę złożyła firma:

1) eTechnologie Sp. z o.o.

Ul. Strzelecka 8/1
70-381 Szczecin
Całkowita cena brutto: 25 650,00 zł

Kryterium nr 1 - Aktualizacja i upgrade
Zapewnienie bezpłatnej aktualizacji oraz bezpłatnego upgrade'u oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learningowych. - tak
Kryterium nr 2 - Równościowy przekaz
Wsparcie w tworzeniu równościowego przekazu graficznego.- tak
Kryterium nr 3 - Wsparcie techniczne
Bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie wykorzystania pakietu oprogramowania - tak
Kryterium nr 4 - Instruktaż
Zapewnienie instruktażu z oprogramowania do tworzenia szkoleń e-learnigowych - nie

Kryterium oceny i waga:
Cena: 60,00 pkt.
Parametry techniczne 34,00 pkt.
RAZEM: 94,00 pkt.