Reklama na PP

Politechnika Poznańska proponuje możliwość emisji reklamy w telewizji wewnętrznej Uczelni.

Telewizja wewnętrzna to system 19 monitorów ulokowanych w najbardziej uczęszczanych miejscach Kampusu Warta Politechniki Poznańskiej – przy salach dydaktycznych, wejściach do budynków, w przejściach i łącznikach itp. Emitowane są tam najważniejsze informacje na temat wydarzeń naukowych, konferencji, imprez kulturalnych i sportowych oraz studenckich, a także materiały promocyjne.

Telewizja to szybkie i efektywne narzędzie dotarcia z informacją do studentów i pracowników Politechniki Poznańskiej. Każdego dnia jej odbiorcami jest około 7,5 tysiąca osób. Wydarzenia specjalne na Uczelni, jak Dni Politechniki, Targi Pracy, Drzwi Otwarte, czy Noc Naukowców znacznie zwiększa tę liczbę.

Proponując emisję reklamy w systemie telewizji PP, oferujemy Państwu możliwość bezpośredniego dotarcia do ściśle określonego odbiorcy – głównie studentów, zainteresowanych naukami ścisłymi i nowinkami technologicznymi, nastawionych na rozwój osobisty, ale także korzystających  z przywileju młodości – nieskrępowanej radości i zabawy.  Dzięki temu prowadzicie Państwo skuteczną kampanię reklamową i kreujecie swój pozytywny wizerunek w oczach młodego odbiorcy. Ponadto, koszt dotarcia do tej ściśle określonej grupy jest niższy niż podczas korzystania z mediów ogólnodostępnych. 

Zapewniamy także, że w gronie Reklamodawców znajdują się firmy starannie wyselekcjonowane przez Politechnikę Poznańską, a na Państwa życzenie zapewnimy wyłączność branżową.

Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem.

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania – mailowo, telefonicznie lub podczas spotkania, a także pokażemy Państwu funkcjonowanie systemu telewizji wewnętrznej u nas, na Kampusie Warta.

Szczegółowych informacji udziela:

Ilona Długa
tel. 61 655 3773
GSM +48 513 338 235
e-mail: informacje@put.poznan.pl