Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (Pakiety).

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/17/17
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena – 30%
Pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność - wszystkie wskazane przez Zamawiającego materiały eksploatacyjne jako oryginały) – 30% = 30 pkt
Termin dostawy - 30% = 30 pkt
Termin wymiany wadliwego produktu – 10% = 10 pkt
Terminy
Termin składania ofert: 
28.02.2017 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
28.02.2017 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 dni.
Termin wykonania: 

1Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania asortymentu określonego w załącznikach nr 4a i 4B do SIWZ.

2Termin dostawy maksymalnie do 48 godzin.

3.  Termin wymiany wadliwego produktu maksymalnie do 24 godzin.

Opis: 

AD/ZP/17/1/17                                                         Poznań, dnia  15.03.2017r.

 

OGŁOSZENIE

 

 

Dotyczy:    przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej

PAKIET 1 – materiały eksploatacyjne (oryginały lub zamienniki)

PAKIET 2 – zamienne materiały eksploatacyjne (zamienniki lub oryginały).

  

Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że przetarg nieograniczony został rozstrzygnięty.

PAKIET 1     

 

Na PAKIET NR 1 wybrana została oferta firmy:

Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121

60-141 Poznań

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż dnia 21.03.2017r.

 

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

1.    Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

     ul. Promienista 121

     60-141 Poznań

Po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej:

cena netto: 784 996,00 zł

cena brutto: 965 545,08 

pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność): TAK

termin dostawy:  4 godziny

termin wymiany wadliwego produktu: 4 godziny

warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

ocena oferty w kryterium:

cena:                                                                                                                         30,00 pkt

pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność):                                              30,00 pkt

termin dostawy:                                                                                                       30,00 pkt

termin wymiany wadliwego produktu:                                                                   10,00 pkt

 

łączna liczba punktów:                                                                                           100,00 pkt

 

2.    VOL Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Dąbrowskiego 553

60-451 Poznań

cena netto: 859 972,00 zł

cena brutto: 1 057 765,56 

pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność): TAK

termin dostawy:  do 4 godzin

termin wymiany wadliwego produktu: do 4 godzin

warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

ocena oferty w kryterium (po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej):

cena:                                                                                                                         27,38 pkt

pochodzenie materiałów eksploatacyjnych (oryginalność):                                               30,00 pkt

termin dostawy:                                                                                                       30,00 pkt

termin wymiany wadliwego produktu:                                                                   10,00 pkt

 

łączna liczba punktów:                                                                                           97,38 pkt

 

PAKIET 2

 

Na PAKIET NR 2 wybrana została oferta firmy:

Zakłady Techniki Biurowej

INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.

ul. Promienista 121

60-141 Poznań

cena netto: 38 465,00 zł

cena brutto: 47 311,95 

termin dostawy:  4 godziny

termin wymiany wadliwego produktu: 4 godziny

warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

ocena oferty w kryterium:

cena:                                                                                                                         60,00 pkt

termin dostawy:                                                                                                       30,00 pkt

termin wymiany wadliwego produktu:                                                                    10,00 pkt

 

łączna liczba punktów:                                                                                           100,00 pkt

 

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 

Informujemy również, iż na PAKIET NR 2 złożono tylko jedną ofertę.

 

Umowa zostanie podpisana w najbliższym dogodnym terminie, jednak nie wcześniej niż dnia 16.03.2017r.