Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), drzwi przeciwpożarowych i ewakuacyjnych oraz systemów oddymiania

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/63/2016
Status postępowania: 
rozstrzygnięte
Kontakt: 

Dział Zamówień Publicznych Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena – 60 %,
Czas reakcji serwisu (potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) na zgłoszoną awarię – 15%;
Maksymalny czas zapewnienia sprawności systemu (usunięcia usterki) – 15%;
Okres gwarancji na sprzęt wymieniony w ramach wykonywanego serwisu oraz wykonane nowe instalacje – 10%
Terminy
Termin składania ofert: 
15.11.2016 - 09:30
Termin otwarcia ofert: 
15.11.2016 - 10:00
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

 

      Termin wykonania zamówienia:

  W przypadku, gdy w załączniku nr 4 w pkt.2 „Zakres wykonywanych prac" nie jest podany inny okres czasowy, wszystkie prace serwisowe i konserwatorskie powinny być wykonywane raz na kwartał (w odstępach nie dłuższych niż 3 miesiące) według harmonogramu przygotowanego i przedstawionego przez Wykonawcę.

  Wykonawca przedstawi harmonogram rocznych prac serwisowych oraz harmonogram na następny kwartał do 20 dnia miesiąca poprzedzającego nowy kwartał.

  Wszystkie czynności konserwacyjne w trakcie przeglądów wykonywane będą przez

 Wykonawcę w dniach roboczych Zamawiającego od poniedziałku do piątku w

 godzinach 7.00-15.00 lub w innych terminach uzgodnionych z administratorem obiektu.

 Termin realizacji usług: 3 lata od daty zawarcia umowy.

 

Opis: 

Poznań, dnia 22.11.2016r.

AD/ZP/63/1/16

Politechnika Poznańska uprzejmie zawiadamia, że przetarg nieograniczony został rozstrzygnięty.

 

Wybrana została oferta firmy:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe

TEL-POŻ-SYSTEM „ISKRA” Sp. z o.o.

ul. Krańcowa 11

61-022 Poznań

cena brutto:  623 821,56 zł

czas reakcji serwisu (potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) na zgłoszoną awarię:  nie dłużej niż 12 godz.

maksymalny czas zapewnienia sprawności systemu (usunięcia usterki):  nie dłużej niż 48 godz.

okres gwarancji na sprzęt wymieniony w ramach wykonywanego serwisu oraz wykonane nowe

instalacje:  36 m-cy

 

ocena oferty w kryterium:

cena:                                                                                                  60,00 pkt

czas reakcji serwisu (potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) na zgłoszoną awarię:   15,00 pkt

maksymalny czas zapewnienia sprawności systemu (usunięcia usterki):             15,00 pkt

okres gwarancji na sprzęt wymieniony w ramach wykonywanego serwisu

oraz wykonane nowe instalacje:                                                                10,00 pkt

 łączna liczba punktów:                                                                             100,00

 

Oferta firmy wybranej spełnia wymogi Zamawiającego.

 Informujemy również, iż w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.